Wojciech Kasprzycki, Eveline, o rozwoju w pandemii i zwiększaniu aktywności w digitalu

Wojciech Kasprzycki, Eveline, o rozwoju w pandemii i zwiększaniu aktywności w digitalu

Na rozwój sprzedaży online postawiła w czasie pandemii druga co do wartości polska marka kosmetyczna Eveline, która przyspieszyła uruchomienie oficjalnego sklepu internetowego eveline.pl. Pandemia nie przeszkodziła w pracy nad nowościami, które od lat wspierają markę.

Jak zaznacza Wojciech Kasprzycki, pełnomocnik zarządu ds. komunikacji i e-commerce w Eveline Cosmetics, w 2020 r. – podobnie jak w poprzednich latach – firma wdrożyła kilkaset produktów z kategorii pielęgnacji skóry i makijażu, dostosowując się do 70 rynków, na których działa marka. Zdaniem Kasprzyckiego zmieniający się sposób konsumpcji mediów wymaga ciągłego reagowania na nowe trendy w komunikacji. – Priorytetem wciąż jest digital i precyzyjne działania wykorzystujące różnorodne narzędzia i formy reklamy, jakie nam daje. Niezwykle istotnym kanałem komunikacji, przede wszystkim do młodszej grupy konsumentów, są influencerzy. Współpraca z nimi musi być przemyślana, zaplanowana i wynikająca z całej strategii komunikacyjnej marki – tłumaczy Kasprzycki.

Anita Błaszczak, "Rzeczpospolita" 27 maja 2021.
# Cytat tygodnia
 reklama