Nicolas Hieronimus, dyrektor generalny: Zgadza się. Z jednej strony wzrosło zainteresowanie perfumami wśród osób wcześniej obojętnych na zapach (dotyczy to szczególnie rynku amerykańskiego), z drugiej zaś klienci chcą po nie sięgać nie tylko przy specjalnych okazjach, ale i na co dzień. Do tego osoby młode wybierają więcej niż jeden zapach, co jest nową tendencją. Moja mama całe życie nosiła jeden zapach – i nie był to zapach L’Oréal – i nie dała się nigdy namówić, by spróbować innego. Tymczasem mój dorastający syn ma jeden zapach na co dzień, drugi do szkoły, jeszcze innego używa na wieczorne wyjście albo kiedy zamierza uprawiać sport. Przypisuję to przekonaniu, że mamy więcej niż jedną osobność, a każda z nich zasługuje na odmienną ekspresję. Sam jestem innym człowiekiem w dni powszednie, a innym w weekendy.
…tzw. consumer loop, czyli nieustanny monitoring pozwalający w czasie rzeczywistym wyłapywać wszelkie komentarze i oceny naszych produktów, mając przy tym oko na to, co dzieje się u konkurencji. To pozwala na błyskawiczną reakcję i udoskonalenie produktu, by jeszcze lepiej odpowiadał na potrzeby klientów.
źródło: Vogue Polska Leaders