Magda Mach, Head of Brand w Your KAYA: Nasz fundament buduje społeczność, która darzy nas ogromnym zaufaniem. I konsekwencja w budowaniu marki, dziś już nie tylko subskrypcji z produktami do higieny intymnej, ale oferującej wiele produktów pielęgnacyjnych dla coraz szerszego grona osób. Tym, co to wszystko puentuje, jest edukacja. Wiemy dobrze, że swobodna rozmowa o okresie, seksie, czy nawet pryszczach nie jest standardem. Jako marka zabieramy głos, bo wierzymy, że to, co znormalizowane w mainstreamie, staje się po prostu codziennością. Czasem jesteśmy po prostu miejscem, do którego nasi klienci mogą zwrócić się z problemami, które traktowane są jako „wstydliwe”. My od wstydu wolimy refleksję i zmianę postrzegania.
Od początku jako marka idziemy pod prąd. Jesteśmy liberalni w komunikacji i tworzymy produkty według standardów, które sami sobie wyznaczamy. Wyróżnia nas z pewnością pro-ekologiczne podejście do produktów i ich dystrybucji. Wreszcie, nasze produkty pielęgnacyjne często wychodzą z realnego dialogu z konsumentami – mówiąc realnego, mam na myśli, np. rozmowy telefoniczne, nie bezosobową ankietę. A za tym wszystkim stoi młody team, świadomy problemów, z którymi mierzymy się we współczesnym świecie. Dlatego, jako młoda marka, często jesteśmy zapraszani na te same konferencje, na których występują największe koncerny kosmetyczne. Wierzymy, że to dowodzi temu, że nasz głos, a tym samym głos naszych odbiorców po prostu się liczy.
źródło: Agata Drynko, Budowanie wizerunku marki: Your KAYA, Nowy Marketing.