Dużym osiągnięciem mijającego roku było dobranie odpowiedniego zespołu, z którym dobrze nam się pracuje. To ważne, by mieć blisko siebie pracowników, którzy podzielają nasze pasje i wartości. W tej chwili w naszej zatrudniamy około 60 osób i naprawdę cieszy mnie fakt, że są z nami osoby zaangażowane, sumienne i nastawione na wspólny cel, jakim jest dostarczanie świetnych kosmetyków naszym konsumentom.
W tym roku powstało naprawdę dużo linii produktowych. Cały czas pracowaliśmy nad nowymi formulacjami, nowymi kompozycjami zapachowymi – to był naprawdę bardzo kreatywny i dobry rok. Flagową linią tego roku była Eco Receptura– która dzieli się na sześć wariantów zapachowych, a w każdym konsumenci znajdą po 5-6 produktów. Bardzo dobry odbiór ma linia Eco Botanica z czterema wariantami zapachowymi. U nas naprawdę każda konsumentka (i konsument) znajdą takie kosmetyki, z którymi będą mogli się w pełni zrelaksować i idealnie o siebie zadbać.
Świetnie przyjmują się produkty innowacyjne, np. puder do kąpieli, nowe warianty babeczek kapielowych i pianki do mycia ciała. Klientki bardzo chwalą nas także za peeling do skóry głowy. Wychodzimy z założenia, że warto robić jak najlepiej produkty, których nie spotyka się raczej u konkurencji - i to nas głównie wyróżnia na rynku. My od wielu lat po prostu robimy swoje! Zależy nam, żeby nasze kosmetyki były nie tylko dobre, ale naprawdę apetyczne. Po prostu idealne do domowego spa…
W ostatnim czasie pojawiło się sporo firm oferujących kosmetyki naturalne lub przynajmniej deklarujące, że taka jest ich oferta. Czasem ta komunikacja nie jest do końca prawdziwa, sporo jest w tym niestety green-washingu i wykorzystywania sprzyjającego ekologii trendu. My podchodzimy do tej sprawy bardzo uczciwie. Nie proponujemy kosmetyków, które trzeba trzymać w lodówce. Jednak bardzo dokładnie prześwietlamy surowce, z których korzystamy. Korzystamy ze składników pochodzenia naturalnego i są to naprawdę starannie wyselekcjonowane surowce od najlepszych dostawców. O tym, co znajduje się w kosmetyku lub czego w nim nie ma, piszemy bardzo wyraźnie na wszystkich naszych opakowaniach.
Wydaje nam się, że w Polsce, oprócz rozwoju sieci fraczyzowej, osiągnęliśmy już prawie wszystko. Lojalność wobec wieloletnich partnerów handlowych nie pozwala nam, by współpracować z wszystkimi sieciami handlowymi, które są na rynku. Stawiamy zatem strategicznie na rozwój sieci franczyzowej oraz eksportu. Widzimy już, że odbiór naszych produktów jest świetny na wielu różnych rynkach, dlatego zamierzamy konsekwentnie rozwijać naszą sprzedaż zagraniczną.
wypowiedź dla Wirtualnych Kosmetyków, grudzień 2017