Trendy są zmienne i zależne od regionu. Co kilka lat te same substancje przeżywają renesans, np. witaminy. Trendy wyznaczają wytwórcy substancji, którzy chcą sprzedać swoje rozwiązania. Badamy rynek, pojawiające się preferencje, ale nie podążamy za nimi bezrefleksyjnie. Staramy się kierować obowiązującym stanem wiedzy, edukować, wspomagać w zrozumieniu – oczywiście zgodnie z prawem.
Bardzo cieszy mnie to, że nasze społeczeństwo dojrzało do kosmetyków naturalnych, a przecież jeszcze nie tak dawno popyt był tu słaby.
Próbowaliśmy dwukrotnie wejść w ten obszar, ale żadna z linii nie osiągnęła sukcesu biznesowego. Nie było wtedy takiej świadomości, a w związku z tym potrzeby zakupu produktów naturalnych. Trzeba jednak pamiętać, że substancje roślinne mogą zawierać szereg alergenów, zatem pojęcie ich łagodności dla
Przyszłość widzę tak: kosmetyki będą spersonalizowane i wykonane przez domowego robota, w zależności od chwilowej potrzeby skóry, pogody, miejsca pobytu, kondycji fizycznej.
Inteligentne technologie pozwalają i będą pozwalać ludziom na większą kontrolę nad ich indywidualnymi potrzebami z zakresu zdrowia i urody. Całkiem prawdopodobne, że tak jak dzisiaj, oczywiste będzie wykorzystanie osiągnięć nauki w produkcji kosmetyków.
Za jakieś 10 lat tradycją staną się wirtualne lustra oraz wizualizacja wpływu kosmetyków na skórę i włosy w czasie rzeczywistym. A także kosmetyki tworzone z dbałością o oszczędność wody i energii, bo to coraz trudniej dostępne dobra.