Monika Nowakowska, prezes Miraculum o polskim rynku makijażu

Monika Nowakowska, prezes Miraculum o polskim rynku makijażu

Monika Nowakowska, prezes Miraculum:

Polski rynek makijażu daje dużo możliwości rozwoju, które trzeba umieć wykorzystać. O zakupie tych kosmetyków często decyduje impuls. Lojalność wobec marki ma mniejsze znaczenie, natomiast liczy się kolorystyka, wygląd opakowania oraz rekomendacje sprzedawcy czy wizażysty.

Dlatego po odbudowaniu oferty asortymentowej naszych marek Joko i Virtual postawiliśmy w tym roku na rozwój systemu rekomendacji. Organizujemy dla wizażystek i drogerii pokazy makijażu naszymi kosmetykami i liczymy na wzrost sprzedaży kilkakrotnie powyżej rynku.

źródło: "Rzeczpospolita", 29 sierpnia 2016, "Szminki i lakiery ciągną rynek kosmetyków", Anita Błaszczak

# Cytat tygodnia
 reklama