Marki nie mogą milczeć w obliczu wojny

Marki nie mogą milczeć w obliczu wojny

Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska i CEE:

Ataki na Ukrainę nie ustają. Czy cisza lub udawanie, że nic się nie dzieje jest dobrym rozwiązaniem dla marek? Zdecydowanie jest to zbyt częste zachowanie, które obserwujemy w naszym marketingowym świecie.

Marka to emocje, dlatego nie powinna milczeć, gdy dzieją się ważne rzeczy. Wybuch pandemii Covid-19 udowodnił, że wstrzymywanie komunikacji tworzy przestrzeń, którą szybko wypełnia konkurencja lub niechciana narracja.

Głosu oczekują konsumenci. Marki są żywe, muszą być aktywne w każdych okolicznościach i nie tylko w tym co nazywamy potocznie „dobrym czasem”. Tego oczekują konsumenci, to nagradzają i nie powinno być to przedmiotem debaty. W trakcie wojny każdy powinien robić to, co robi najlepiej. Konsumenci z kolei odwdzięczają się swoją lojalnością.

źródło: Wirtualne Media, "Polskie marki pomagają Ukrainie", 28/02/20222.
# Cytat tygodnia
 reklama