Małgorzata Kwiecień, Sephora, o sukcesie e-perfumerii tej sieci handlowej

Małgorzata Kwiecień, Sephora, o sukcesie e-perfumerii tej sieci handlowej

Sephora.pl to perfumeria o największych obrotach w całej sieci Sephora, notująca rokrocznie dwucyfrowe wzrosty. W ostatnim roku liczba odwiedzin rosła w tempie 50%-60% rok do roku. Sephora sprzedaje w on-linie od 5 lat.

Małgorzata Kwiecień, senior digital manager Sephora:

Za sukcesem naszej perfumerii internetowej stoją przede wszystkim unikalna oferta asortymentowa i skuteczny marketing. Przykładamy ogromną wagę do śledzenia trendów i preferencji naszych klientów. Staramy się na bieżąco dostosować ofertę do ich oczekiwań. Dzięki temu w 2018 udało nam się bardzo istotnie zwiększyć grono naszych klientów, szczególnie w młodszych grupach wiekowych, tzw. digital natives

– mówi

Perfumeria internetowa sephora.pl to doskonały inkubator dla nowych marek. To właśnie online miało miejsce wiele ekscytujących premier – tu zadebiutowały takie marki jak Zoeva, Huda Beauty czy Farsali, które następnie z sukcesem zawitały do perfumerii stacjonarnych.

Stale pracujemy nad poszerzaniem naszej oferty, żeby zapewnić klientom jak najszerszy dostęp do światowych hitów kosmetycznych. Sprzedaż online to bardzo konkurencyjne środowisko. Staramy się zachować równowagę między spójnością ofert promocyjnych oraz oferowaniem klientom najlepszej oferty na rynku. Nasz przepis to rzeczywiste podejście omnichannel – dążymy do zapewnienia klientom maksymalnej wiedzy o naszej ofercie i dajemy swobodę decyzji o momencie i miejscu zakupu  

– dodaje Małgorzata Kwiecień.

Unikalny asortyment to wyróżnik Sephora na rynku, dlatego to właśnie w tym obszarze pojawi się sporo niespodzianek w 2019 roku.

Wspólnie z klientami online odkryjemy nowe marki, niedostępne dotąd w Polsce, zarówno pielęgnacyjne, jak i makijażowe

– deklaruje Kwiecień.

# Cytat tygodnia
 reklama