W true™ znacznie rozważniej podchodzę do ekspansji. Oczywiście mamy globalne ambicje, natomiast w pierwszej kolejności chcemy zbudować mocną pozycję i opanować rodzimy rynek, a dopiero później zintensyfikować działania za granicą.
Na razie jesteśmy dostępni w 24 krajach, dotyczy to jednak sprzedaży online. Wyciągnąłem wnioski, dlatego pilnuje, aby każdy krok był dobrze zabezpieczony finansowo. Tworząc nową markę, postawiłem także na inny sposób finansowania. Zdecydowałem się na crowdfunding – odsprzedałem część akcji przedsiębiorstwa i zebrałem kapitał niezbędny do dalszego rozwoju. Myślę, że to o wiele bezpieczniejsza opcja, szczególnie w tak niepewnych czasach.
Covid i wojna na Ukrainie sprawiły, że wiele firm boryka się teraz z problemem niespełniania warunków stawianych przez banki, w celu uzyskania kredytu czy już samej jego spłaty. Dzięki emisji, oprócz funduszy, zyskałem także partnerów biznesowych, którzy dzielą się z nami swoją wiedzą i pomysłami. (...) Uważam, że zasada o przyciąganiu się przeciwieństw nie działa w biznesie. O wiele efektywniej działa się z zespołem o różnych kompetencjach, ale o podobnych wartościach, wieku czy po prostu na zbliżonym etapie życia.