W rozmowie z "Pulsem Biznesu" Katarzyna Cicińska mówi, że kosmetyki naturalne mają teraz swój czas. To sprzyja otwieraniu kolejnych sklepów w Polsce, ale też za granicą... Obecnie Organique ma sieć ponad 50 sklepów w kraju (własnych i franczyzowych) oraz dziewięć za granicą. Najnowsze miejsca na jego eksportowej mapie to Kuwejt, Zjednoczone Emiraty Arabskie i Katar.
W przyszłym roku nasz dystrybutor w tej części świata będzie otwierał kolejne sklepy. Szyldy Organique widać też w Islandii, Gruzji, Hiszpanii i na Ukrainie. W kolejnym roku dołączyć mają Austria i Niemcy.
Organique zaczynał od kosmetyków do pielęgnacji ciała, potem dołożył do nich pielęgnację twarzy. W ofercie póki co nie ma jednak kosmetyków kolorowych.
Analizujemy tę część rynku, na razie za wcześnie na szczegóły. Na pewno tzw. kolorówka jest jeszcze słabo zagospodarowana przez marki organiczne, a wypuszczenie kremów z lekkim kolorem utwierdziło nas w przekonaniu, że nasi klienci są takimi produktami zainteresowani
— przyznaje Katarzyna Cicińska.
Spółka zaczęła też mocniej stawiać na kanał profesjonalny — czyli współpracę z salonami SPA i kosmetycznymi.