Karolina Kuklińska-Kosowicz o wyróżnikach marki Yope

Karolina Kuklińska-Kosowicz o wyróżnikach marki Yope

Karolina Kuklińska-Kosowicz, prezeska Yope:

Czym się wyróżniamy? Tym, że nie jesteśmy marką, która tylko wypuszcza produkt. Od samego początku budujemy społeczność wokół idei YOPE. Społeczność, do której mówimy jej językiem – naszym językiem.

Ta idea trafia do ludzi, bo jest autentyczna i tworzy markę od samego początku. To naturalność receptur i wysoka jakość produktów, ale też wszystko, co za produktem stoi – filozofia marki, filozofia dobrego życia, która wypływa z naszego sposobu życia – mojego i mojego męża oraz ludzi, z którymi pracujemy.

YOPE jest marką odważną – nie boimy się poruszać tematów niewygodnych, a ważnych dla nas i dla naszej społeczności. To wszystko łączy się w prawdziwą całość, która jest dla klientów wiarygodna i po prostu budzi ich zaufanie.

Nasze klientki są takie jak my – świadome, uważne i sięgają po produkty YOPE z wyboru. To jest wybór podyktowany po pierwsze jakością naszych naturalnych kosmetyków i delikatnością ekologicznych środków czystości. Klientki są zaopiekowane od tej strony, więc są lojalne i chętnie sięgają ponownie po nasz produkt. (...) Po drugie, ten wybór motywuje właśnie nasza filozofia, na którą też kładziemy coraz większy nacisk w kampaniach – na świadomość siebie i ciała w kampanii żeli pod prysznic, na ekologię w akcji sadzenia lasu, na przyjazne środowisku opakowania z plastiku z recyklingu i inne rozwiązania, które pasują do nowoczesnego stylu życia z dbałością o siebie, bliskich i o środowisko. To nas po prostu łączy.

źródło: nowymarketing.pl; "Nie boimy się poruszać tematów niewygodnych, a ważnych dla nas i naszej społeczności"
# Cytat tygodnia
 reklama