Kamila i Artur Błażejewscy o nowej marce Neo Make Up

Kamila i Artur Błażejewscy o nowej marce Neo Make Up

Kamila Błażejewska, współwłaścicielka Cosmo Group:

Kiedy tworzymy nasze marki, to zawsze chcemy być blisko konsumenta: jego oczekiwań, wartości i potrzeb. Przystępując do projektowania nowej marki makijażowej, musieliśmy odpowiedzieć sobie na szereg pytań, zaczynających się od słowa „dlaczego”.

Dlaczego nowa marka makijażowa? Dlaczego konsumentki mają pokochać Neo Make Up? Dlaczego takie, a nie inne produkty w portfolio?

Nie chcieliśmy wprowadzać marki bez znaczenia, za którą nic nie stoi: żadne wartości, tylko pusty marketingowy slogan.

Dlatego zrozumieliśmy już na wczesnym etapie projektowania, że musimy zredefiniować relacje klient-marka. W związku z tym zaprosiliśmy konsumentki do udziału w tworzeniu i projektowaniu marki Neo Make Up. Pozyskaliśmy w ten sposób szczególną wiedzę, którą przekuliśmy w konkretne decyzje.

Artur Błażejewski, prezes zarządu Cosmo Group:

Pewnie wiele osób zastanawia się, jak i dlaczego nowa marka miałaby przebić się na tak trudnym i konkurencyjnym rynku? Podam dwie przewagi, które czynią Neo Make Up marką unikatową. O pierwszym wspomniała już moja żona: to marka stworzona przez kobiety dla kobiet. Przez wiele miesięcy pytaliśmy konsumentki o wszystko, co związane jest z makijażem.

Stworzyliśmy własne grupy focusowe, zadając uczestniczkom przeróżne pytania. To pozwoliło nam w pewnym momencie stworzyć szkic produktu kosmetycznego, odpowiadający oczekiwaniom kobiet.

Druga przewaga to relacja ceny do jakości. Od momentu rozpoczęcia prac nad marką, założyliśmy, że interesują nas wyłącznie materiały i formulacje najwyższej światowej jakości. W pracach nad kosmetykami nie zatrzymywały więc nas ceny najlepszych surowców od najlepszych dostawców. Celem było stworzenie topowych produktów - i to był punkt wyjścia. Ostatecznie jednak przyszedł czas, że trzeba było ustalić cenę dla klienta. Zakwalifikowaliśmy Neo Make Up jako markę premium, ale jej jakość oferuje znacznie więcej.

źródło: konferencja prasowa marki Neo Make Up, wrzesień 2018
# Cytat tygodnia
 reklama