Joanna Zgajewska: Codziennie edukujemy naszych klientów, ponieważ chcemy, aby ich pielęgnacja była jak najbardziej skuteczna. Aby korzystać ze wszystkich dobrodziejstw składników aktywnych i zmaksymalizować potencjał kosmetyków, niezbędna jest wiedza – należy zdobyć pewne informacje, które umożliwią podejmowanie świadomych decyzji w tym zakresie. Dlatego komunikujemy się z odbiorcami na każdej płaszczyźnie, wykorzystując do tego kontakt mailowy, kanały social media, a nawet opakowania produktów, gdzie przemycamy edukujące treści. Chcemy być wszędzie tam, gdzie nasi klienci, zarówno online, jak i offline, więc szykujemy coś naprawdę specjalnego, ale to wszystko, co na razie możemy zdradzić!
Anita Zacharska: Nie tylko edukujemy konsumentów, ale codziennie prowadzimy z nimi dialog, służymy poradą i informacją na każdym kroku. Opiekujemy się naszymi klientami, ponieważ chcemy przeprowadzić ich w jak najbardziej skuteczny i bezpieczny sposób przez proces pielęgnacji. (...)
Jesteśmy marką, która spełnia obietnice – nie składamy deklaracji marketingowych bez pokrycia. Stosujemy zaawansowaną technologię i stawiamy na bezkompromisową jakość. Nasze produkty są poddawane badaniom na każdym etapie – zarówno w laboratorium, jak i na własnej skórze. Dzięki temu jesteśmy pewne skuteczności kosmetyków. Podstawą naszej działalności jest transparentność, dlatego jasno komunikujemy stężenia składników aktywnych i wyjaśniamy przeznaczenie każdego kosmetyku.