Co jest ważne, by wyróżnić się na półce z kosmetykami? Dorota Soszyńska: Bardzo ważna jest klarowna komunikacja marketingowa. Estetyka naszych opakowań jest minimalistyczna i spójna. Stawiamy na przejrzystość i jasny komunikat. Wojciech Soszyński: Konsumenci nie mają dziś czasu przebrnąć przez zbyt skomplikowane, nieczytelne opakowania. O sukcesie w punktach sprzedaży decyduje pierwsze wrażenie – klienci podejmują decyzję o zakupie w ciągu kilku sekund. Trzeba im to ułatwić, zachęcać, a nie odstraszać.
Produktów na półce kosmetycznej jest mnóstwo, nie za dużo przypadkiem? Wojciech Soszyński: Teraz sytuacja jest normalna. Wolny rynek, każdy może działać. W latach osiemdziesiątych o sukcesie lub porażce nie decydowały doświadczenie, mądrość, znajomość rynku, ponieważ jakieś absurdalne przepisy czy zła wola urzędnika mogła zmieść firmę z powierzchni. Dziś o sukcesie firmy decydują po prostu klienci, kupując jej produkty. To chyba zdrowszy układ, prawda? Dorota Soszyńska: My w tej rzeczywistości, faktycznie niezwykle konkurencyjnej, czujemy się bardzo dobrze. Konkurencja jest konieczna, bo mobilizuje do działania.