Choć Polemika jest młodą marką, jej właścicielka już dostała ofertę sprzedania marki większemu graczowi na kosmetycznym rynku. To pokazuje potencjał, jaki tkwi w firmie. Agnieszka Leśniak póki co nie myśli o sprzedaży biznesu. W najbliższym czasie planuje skupić się na umacnianiu pozycji marki na rynku i poszerzaniu grona klientów. Na początku to ona musiała zabiegać o zainteresowanie sklepów, dzisiaj topowe sklepy online i butiki zgłaszają się same do Polemiki. Tak było np. z Kontigo.
To, że Kontigo wypatrzyło Polemikę w morzu polskich marek, jest dla mnie ogromnym komplementem i powodem do wielkiej satysfakcji. Uważam to za jeden z większych sukcesów.*
Mamy już plan premier produktowych na rok 2022, asortyment kosmetyków z matchą na pewno się poszerzy. W kwestii rozpoznawalności naszej marki nadal jest jeszcze dużo do zrobienia, tym bardziej, że mamy ograniczone środki na marketing i póki co, wszystko finansujemy sami. Cały czas szukamy możliwości, by dać się poznać i staramy się dotrzeć tam, gdzie jeszcze nas nie było – po pierwszym użyciu naszych kosmetyków wielu klientów zakochuje się w nich i do nas wraca. Zdajemy sobie również sprawę, jak ważny jest remarketing i umacnianie sprzedaży online, dlatego też wdrażamy narzędzia, które mają nam w tym pomóc. W niedalekiej przyszłości planujemy rozpoczęcie ekspansji na rynki zagraniczne i ten aspekt jest dla nas największym obecnie wyzwaniem. Wiemy, że jest to wejście na całkiem nowe tory.
*kosmetyki Polemika można też kupić online w sklepie Cosibella.pl, a stacjonarnie w 28 concept store’ach w 20 miastach Polski, w tym w warszawskim Polish Nature Beauty Bar w Elektrowni Powiśle i krakowskich drogeriach Pigment