O tym, jak postrzega Polaków po kilku miesiącach pobytu w Polsce...
Nadal jestem tu nowy. Wciąż się uczę, poznając polską kulturę. Tym, co rzuciło mi się w oczy, jest wewnętrzna siła, szczodrość i duża emocjonalność skryta za nieco zachowawczym stylem bycia. A także pokora, czasami zbyt duża. (...)
O różnicach zakupowych na różnych rynkach
W Afryce chętnie kupowane są preparaty do prostowania włosów i wybielania cery, w Azji – produkty chroniące przed negatywnymi skutkami słońca. W Polsce to połączenie racjonalnej pielęgnacji skóry i naturalnie wyglądającego makijażu. Ważna jest też dla polskich konsumentów kondycja włosów. Polska jest więc typowym rynkiem europejskim ze starzejącym się społeczeństwem i rosnącym – ze względu na wyższy współczynnik urodzeń w przeszłości – segmentem 15–19-latków. Rozwija się też rynek kosmetyków dla mężczyzn. Coraz więcej panów zagłębia się w ten świat. Pogląd, że jedynymi produktami, których powinniśmy używać, są mydła i dezodoranty, przechodzi do lamusa. Sam używam wielu produktów, w tym kremów przeciwzmarszczkowych i przeciwstarzeniowego serum. Mam nadzieję, że dzięki nim nie tylko będę wyglądał młodziej, lecz także pozostanę na bieżąco z premierami i innowacjami na rynku.