Valéry Gaucherand, LOreal Polska i Kraje Bałtyckie, o różnicach kulturowych i zakupowych

Valéry Gaucherand, L'Oreal Polska i Kraje Bałtyckie, o różnicach kulturowych i zakupowych

Valéry Gaucherand, dyrektor generalny Hub L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie:

O tym, jak postrzega Polaków po kilku miesiącach pobytu w Polsce...

Nadal jestem tu nowy. Wciąż się uczę, poznając polską kulturę. Tym, co rzuciło mi się w oczy, jest wewnętrzna siła, szczodrość i duża emocjonalność skryta za nieco zachowawczym stylem bycia. A także pokora, czasami zbyt duża. (...)

O różnicach zakupowych na różnych rynkach

W Afryce chętnie kupowane są preparaty do prostowania włosów i wybielania cery, w Azji – produkty chroniące przed negatywnymi skutkami słońca. W Polsce to połączenie racjonalnej pielęgnacji skóry i naturalnie wyglądającego makijażu. Ważna jest też dla polskich konsumentów kondycja włosów. Polska jest więc typowym rynkiem europejskim ze starzejącym się społeczeństwem i rosnącym – ze względu na wyższy współczynnik urodzeń w przeszłości – segmentem 15–19-latków. Rozwija się też rynek kosmetyków dla mężczyzn. Coraz więcej panów zagłębia się w ten świat. Pogląd, że jedynymi produktami, których powinniśmy używać, są mydła i dezodoranty, przechodzi do lamusa. Sam używam wielu produktów, w tym kremów przeciwzmarszczkowych i przeciwstarzeniowego serum. Mam nadzieję, że dzięki nim nie tylko będę wyglądał młodziej, lecz także pozostanę na bieżąco z premierami i innowacjami na rynku.

Valéry Gaucherand przejął obowiązki dyrektora generalnego HUB L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie 1 marca 2022 roku. Z firmą związany od 20 lat. Studiował w HEC Paris (École des hautes études commerciales de Paris), która w 2019 r. zajęła pierwsze miejsce wśród szkół biznesu w Europie w rankingu dziennika „Financial Times”.
źródło: "Puls Biznesu Po Godzinach", Robert Rybarczyk: "Chciałbym się nauczyć grać jazz"
# Cytat tygodnia
 reklama