Monika Żochowska i Ewa Dziedzic o tym co pomaga i co przeszkadza w odniesieniu rynkowego sukcesu

Monika Żochowska i Ewa Dziedzic o tym co pomaga i co przeszkadza w odniesieniu rynkowego sukcesu

Monika Żochowska i Ewa Dudzic, założycielki firmy Phenicoptere, twórczynie marki Glov:

Naszą rękawicę dystrybuujemy już do ponad 50 krajów. Nasze największe rynki na ten moment to m.in.: Francja, Niemcy, Włochy, USA, Chiny, Szwajcaria, a także kraje Bliskiego Wschodu tj. Zjednoczone Emiraty Arabskie, Arabia Saudyjska i Kuwejt. Stale inwestujemy w badania i rozwój, rozszerzamy nasze portfolio o nowe produkty.

Mamy pięć premier w tym roku, w kolejnym - podobnie.

Planujemy wejść do sprzedaży w Europie wszędzie tam, gdzie nas jeszcze nie ma. Zamierzamy wzmocnić dystrybucję w krajach, w których już jesteśmy obecni, a także podbić nowe rynki np. w Ameryce Południowej.

Na pewno pozytywnie na rozwój młodych firm wpływa nastawienie Polaków do ciężkiej pracy i prężnie rozwijająca się gospodarka. Coraz więcej start-upów osiąga międzynarodowy sukces. To inspiruje innych, motywuje do działania. Dzięki temu ludzie uwierzyli, że wszystko jest możliwe i sięgają po więcej.

Natomiast do negatywnych warunków zewnętrznych można zaliczyć niektóre polityczne aspekty limitujące pracę firm np. regulacje VAT, a także brak dialogu i zrozumienia ze strony urzędów jeśli chodzi o codziennie funkcjonowanie firm.

Nie bez znaczenia jest też wizerunek Polski za granicą. W niektórych państwach jest postrzegana jako wschodni, biedny kraj.

źródło: Brief.pl

# Cytat tygodnia
 reklama