Jarosław Cybulski, prezes firmy Janda:
Po dwóch latach jesteśmy w stanie ocenić ten biznes. Jesteśmy w pierwszej dziesiątce firm w kategorii pielęgnacji twarzy, co jest dużym sukcesem na tak konkurencyjnym rynku. Nie mamy budżetów marketingowych jak globalne firmy, nie mamy też za sobą wielu lat pracy organicznej jak nasza polska konkurencja. Jesteśmy przekonani, że mamy tu jeszcze sporo do ugrania. Wchodzimy w kolejne kategorie — w tym roku były to już m.in. produkty słoneczne. Jesienią pojawimy się natomiast w kosmetykach kolorowych. Na razie będą to fluidy do twarzy. W dalszej perspektywie myślimy też o perfumach(...). Mamy wiele uruchomionych projektów, ale brakuje nam czasu na ich realizację. Zakładaliśmy firmę z wizją, że będziemy rośli powoli. Nie mamy ambicji zostania liderem tej czy innej kategorii w perspektywie kilku lat. Na pewno widzimy dla siebie dużo przestrzeni w różnych obszarach rynku. W firmie Cederroth prowadziliśmy również salony kosmetyczne i produkowaliśmy dla rynku profesjonalnego. Tu też mamy więc solidne doświadczenie i wiedzę...
źródło: "Janda z sukcesem przyciąga Polki", Michalina Szcepańska, "Puls Biznesu", 20 lipca 2017