Justyna Brzoska, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: szczerość i rzetelność to cechy idealnego twórcy nie tylko dla konsumentów, ale i dla marek

Justyna Brzoska, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: szczerość i rzetelność to cechy idealnego twórcy nie tylko dla konsumentów, ale i dla marek

Justyna BrzoskaJustyna Brzoska, Junior Digital Manager Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris

Dynamicznie rozwijająca się grupa influencerów w Polsce to duża szansa, ale i wyzwanie dla marek kosmetycznych. Twórcy i twórczynie internetowe to bardzo świadoma grupa znająca potrzeby swoje i swoich obserwatorów, podążająca także za trendami, które w internecie mają szczególne znaczenie.

To właśnie te marki, które są w stanie szybko odpowiedzieć na to, co aktualnie modne, wygrają wyścig do serc influencerów, a później do portfeli konsumentów.

Konsumentki są coraz bardziej świadome tego, że część treści przedstawianej przez influencerki jest sponsorowana.

Prawdziwym fanom to jednak nie przeszkadza – świadomość, że influencer to zawód, którego głównym źródłem zarobku jest współpraca z markami, jest coraz większa. Widzowie wierzą, że ich ulubione dziewczyny przedstawiają produkty sumiennie i uczciwie.

Na zaufanie twórcy pracują od samego początku, są świadomi, że fałszywy ruch może zachwiać ich pozycję w świecie online.

Szczerość i rzetelność to cechy idealnego twórcy nie tylko dla konsumentów, ale i dla marek.  Krytyka produktów w internecie jest często trudna do przełknięcia, ale stanowi też ważny wgląd w potrzeby konsumentów. Doświadczone i profesjonalne twórczynie wystawiają negatywną opinię w sposób konstruktywny, nie mieszając samej marki z błotem.

Często też influencerki wracają po czasie do wypróbowanych wcześniej produktów aby sprawdzić odmienioną jakość. Influencerzy stanowią tak ważny element marketingowej układanki, że lęk przed negatywną opinią nie może blokować marek przed tego typu współpracą.

# Wywiady i opinie
 reklama