Monika Żochowska, Glov. Było, Jest, Będzie 2023/2024

Monika Żochowska, Glov. Było, Jest, Będzie 2023/2024

Monika Żochowska, współwłaścicielka i prezeska GLOV:

To był rok…

Barbie!

Trzy kluczowe słowa dla biznesu kosmetycznego w roku 2023 to…

Inflacja, Barbie, marżowość.

Branżowy news roku…

W naszym przypadku była to kampania Barbie. Mieliśmy współpracę globalną z Mattel i otrzymaliśmy naprawdę dużo wsparcia od centrali. To było naprawdę ciekawe i odkrywcze doświadczenie. Zorganizowaliśmy specjalne wydarzenie dla zagranicznych influencerek. Wszystkie były po raz pierwszy w Polsce więc jesteśmy bardzo dobrym promotorem naszego kraju.

Nasz największy sukces w 2023 to…

Powrót na ścieżkę wzrostu. Back on track naprawdę cieszy!

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…

Z perspektywy firmy osadzonej mocno w akcesoriach, zauważam, że trend heatless curls nadal się rozwija. To jest ciekawe. Szykujemy zatem na rok 2024 bardzo dużo nowości w tej kategorii. Nawet jeśli wydaje się, że trudno już coś nowego wymyśleć, to będziemy pozytywnie zaskakiwać!

Wyzwaniem na rok 2024 będzie…

Utrzymanie tej dobrej fali wzrostu – o to walczymy. Mamy też w planach wprowadzenie naprawdę innowacyjnego produktu, którego nie ma w Polsce. To będzie coś ekstra! Marzyłam o tym od dawna. Projekt jest mocno angażujący i wymagający, ale czuję, wiem, że warto!

Sobie i konkurencji na kolejny rok życzymy…

Spowolnienia inflacji.

# Wywiady i opinie
 reklama