Barbie!
Inflacja, Barbie, marżowość.
W naszym przypadku była to kampania Barbie. Mieliśmy współpracę globalną z Mattel i otrzymaliśmy naprawdę dużo wsparcia od centrali. To było naprawdę ciekawe i odkrywcze doświadczenie. Zorganizowaliśmy specjalne wydarzenie dla zagranicznych influencerek. Wszystkie były po raz pierwszy w Polsce więc jesteśmy bardzo dobrym promotorem naszego kraju.
Powrót na ścieżkę wzrostu. Back on track naprawdę cieszy!
Z perspektywy firmy osadzonej mocno w akcesoriach, zauważam, że trend heatless curls nadal się rozwija. To jest ciekawe. Szykujemy zatem na rok 2024 bardzo dużo nowości w tej kategorii. Nawet jeśli wydaje się, że trudno już coś nowego wymyśleć, to będziemy pozytywnie zaskakiwać!
Utrzymanie tej dobrej fali wzrostu – o to walczymy. Mamy też w planach wprowadzenie naprawdę innowacyjnego produktu, którego nie ma w Polsce. To będzie coś ekstra! Marzyłam o tym od dawna. Projekt jest mocno angażujący i wymagający, ale czuję, wiem, że warto!
Spowolnienia inflacji.