Sławomir Ziemski, Miraculum. Było, Jest, Będzie 2023/2024

Sławomir Ziemski, Miraculum. Było, Jest, Będzie 2023/2024

Sławomir Ziemski, prezes Miraculum SA:

To był rok…

To był rok pełen wyjątkowych przełomów i inspirujących osiągnięć. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy podjęliśmy odważne decyzje, które doprowadziły do niezwykłego odrodzenia marki PRASTARA. Poprzez innowacyjne podejście do dziedzictwa i tradycji, udało nam się nie tylko przywrócić ducha tej marki, ale także nadać jej nowoczesny wymiar.

Nieustannie dążąc do doskonałości, rozwinęliśmy również naszą markę Chopin. Zainwestowaliśmy nie tylko w doskonałą jakość naszych produktów, ale także w kreatywne kampanie marketingowe, które podkreślają unikalność i wartość naszej marki. Udało nam się dotrzeć do nowych grup konsumentów, jednocześnie umacniając naszą pozycję na rynku.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu kosmetycznego w roku 2023 to…

Zmienność, innowacyjność, naturalność.

Branżowy news roku…

Widać, iż w obliczu dynamicznych zmian rynkowych i wzrastającej konkurencji, firmy starają się wzmocnić swoją pozycję poprzez strategiczne alianse i przejęcia. Konsolidacja i strategie inwestycyjne mogą stać się kluczowymi czynnikami sukcesu dla firm, które pragną utrzymać się na czele dynamicznie ewoluującego rynku kosmetycznego.

Nasz największy sukces w 2023 to…

Rok 2023 bezapelacyjnie należał do marki CHOPIN. Głównie za sprawą trzech nowych wód perfumowanych dla kobiet, inspirowanych muzami wybitnego wirtuoza fortepianu Fryderyka Chopina. Wyjątkowa linia trzech zapachów skomponowana została ze starannie wyselekcjonowanych składników najwyższej jakości. Opracowana z precyzją i kunsztem, oddaje wyjątkowe osobowości kobiet, które odegrały ważną role w życiu Fryderyka Chopina. Constance, Marie, George Sand – afirmują współczesną kobietę, celebrują indywidualność, wyjątkowość i niezależność. To hołd dla piękna i kobiecości. Chopin Perfumes for Her to dzieło trzech wybitnych perfumiarzy: Moniki Kalety – pierwszego w Polsce nosa z tytułem Perfumiarz Mistrz, Agnieszki Pieńkosz-Żagan, Jamsa Krivda - Presesa Stowarzyszenia Perfumiarzy w USA. Ambasadorką i jednocześnie współtwórczynią jest NATALIA KUKULSKA – jedna z najbardziej znanych i cenionych polskich wokalistek. Autorka tekstów i współautorka muzyki. Kobieta fascynująca, pełna pasji i ideałów. Wyróżniamy się także tym, że jako jedyna firma na świecie w oparciu o umowę z Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina, posiadamy wyłączną licencję użycia nazwiska Fryderyka Chopina w kosmetykach. Marka ta od samego początku istnienia  jest nieodłącznym elementem polskiej kultury muzycznej, reprezentując pasję, zaangażowanie i piękno, które nierozerwalnie są związane z twórczością Fryderyka Chopina. W ramach tej relacji, Spółka Miraculum jest dumna z faktu, że jest częścią tak wyjątkowych wydarzeń jak Międzynarodowe Konkursy Chopinowskie, festiwale Chopin i Jego Europa czy Szalone Dni Muzyki.

Ponadto, z dumą informujemy, że w sierpniu bieżącego roku, we współpracy z Drogeriami HEBE, zostaliśmy głównym sponsorem niezwykłego projektu muzycznego „Czułe Struny”. Wybrane dzieła Fryderyka Chopina po raz pierwszy zostały opracowane w formie utworów symfonicznych, do których powstały teksty. 29 i 30 kwietnia 2024 roku Natalia Kukulska wystąpi przed publicznością (TEATR WIELKI – OPERA NARODOWA – Warszawa, sala NOSPR – Katowice) w swoim „projekcie życia” – jak określa “Czułe struny”. Ważny podkreślenia jest fakt, że kupując wody perfumowane CHOPIN wspierasz polską kulturę.

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…

Najciekawszym obecnie trendem rynkowym jest dynamiczność i szybkość zmian, które zachodzą w segmencie beauty. Obserwujemy, jak przedsiębiorstwa dostosowują się do nowych warunków, technologii i preferencji konsumentów w tempie, które wydaje się być szybsze niż kiedykolwiek wcześniej. W obliczu tych dynamicznych zmian, przedsiębiorstwa muszą być elastyczne, innowacyjne i gotowe do szybkiego dostosowywania się do nowych warunków rynkowych, aby utrzymać konkurencyjność i osiągnąć sukces w dzisiejszym środowisku biznesowym.

Wyzwaniem na rok 2024 będzie…

Rok 2024 będzie dla nas szczególnie wyjątkowy, Miraculum będzie celebrować stulecie istnienia. To dla nas nie tylko powód do dumy, lecz również okazja do refleksji nad dziesięcioleciami naszego zaangażowania i pasji w segmencie beauty. Nasza firma nieustannie rozwija się i ewoluuje. A stulecie Miraculum to nie tylko 100 lat historii i tradycji, ale także 100 lat tworzenia jakościowych i nowatorskich rozwiązań. To dla nas wyjątkowa okazja, aby podziękować naszym klientom za ich zaufanie i lojalność, ale nasza setna rocznica to nie tylko święto dla naszej firmy, ale przede wszystkim dla wszystkich tych, którzy byli częścią tej niesamowitej podróży. Patrzymy z dumą w przeszłość, z zapałem w teraźniejszość i z nadzieją w przyszłość, gotowi do dalszego kształtowania przyszłości branży kosmetycznej.

Sobie i konkurencji na kolejny rok życzymy…

Sobie i innym życzymy nieustającego rozwoju, inspirujących innowacji oraz dynamicznego wzrostu. Wierzymy, że przyszły rok przyniesie nam wiele wyzwań, ale również nowych możliwości do odkrycia. Życzymy sobie i naszym konkurentom, abyśmy w pełni wykorzystali potencjał naszych produktów, zdolności zespołów oraz pasji, która napędza nasze działania. Niech przyszłe miesiące będą pełne inspirujących spotkań, twórczych pomysłów i strategicznych decyzji, które przyczynią się do dalszego wzrostu branży kosmetycznej.

# Wywiady i opinie
 reklama