Kolejny rok dynamicznego rozwoju naszej marki: wprowadziliśmy na rynek ponad 30 nowych referencji, budując kolejne kategorie. W naszym centrum logistycznym pod Warszawą stanął już drugi, nowoczesny budynek magazynowy o kubaturze prawie 6000m3. Rozwinęliśmy mocno struktury, tworząc nowe miejsca pracy i w konsekwencji przestaliśmy mieścić się w dotychczasowym biurze. Dlatego w 2024 czeka nas kolejna, już piąta, przeprowadzka!
Dla nas co roku są to wartości, którymi kieruje się nasza marka: JAKOŚĆ – TRANSPARENTNOŚĆ - EDUKACJA.
Zmiana na stanowisku szefowej Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego.
Jeśli musimy wybrać jeden to: rosnąca rzesza Basicloverek i BasicLoverów, czyli klientów, których nauczyliśmy mądrej, świadomej pielęgnacji. To jest ukoronowanie wszystkich innych naszych działań: marketingowych, handlowych, promocyjnych.
BEAUTY-AI – wykorzystanie sztucznej inteligencji do stworzenia spersonalizowanej oferty dla klienta beauty.
Niezmiennie skuteczne dotarcie do klienta z przekazem marki wobec panującego szumu informacyjnego, fake newsów, niesprawdzonych źródeł informacji.
Życzymy konsekwencji: jesteśmy dowodem na to, że warto iść pod prąd nie oglądając się na innych. Realizować autorską koncepcję marki, być może nie zawsze zgodną z trendami. Finalnie konsument zawsze to doceni i nagrodzi lojalnością.