Rafał Bober, Ibra. Było, Jest, Będzie 2023/2024

Rafał Bober, Ibra. Było, Jest, Będzie 2023/2024

Rafał Bober, CEO Ibra:

To był rok…

Dynamiczny i trochę zwariowany jak ostatnie lata.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu kosmetycznego w roku 2023 to…

Dłuższy termin płatności, promocja, inflacja.

Branżowy news roku…

Wynik listopadowych wyborów.

Nasz największy sukces w 2023 to...

Zakończenie rebrandingu naszej marki oraz wprowadzenie przez nas nowej linii kosmetyków pielęgnacyjnych z serii Think Pink.

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…

Wykorzystanie nowych technologii, takich jak sztuczna inteligencja, do personalizacji produktów, diagnostyki skóry, a nawet wirtualnych przymiarek, aby lepiej spełnić indywidualne oczekiwania klientów.

Wyzwaniem na rok 2024 będzie...

Kompresja wynagrodzeń oraz dalsze zdobywanie nowych rynków zagranicznych.

Sobie i konkurencji na kolejny rok życzymy...

Dalszego rozwoju w odpowiednim dla siebie tempie oraz trafionych decyzji biznesowych.

 

# Wywiady i opinie
 reklama