Kiril Marinov, Henkel. Było, Jest, Będzie 2023/2024

Kiril Marinov, Henkel. Było, Jest, Będzie 2023/2024

Kiril Marinov, dyrektor zarządzający Henkel Consumer Brands:

To był rok...

To był pierwszy rok działu Henkel Consumer Brands, którego zespół zarządza obydwiema naszymi konsumenckimi kategoriami: środków do prania oraz kosmetyków. Rok pełen nie tylko wyzwań, ale i osiągnięć. Rok, który kończymy patrząc w przyszłość z ostrożnym optymizmem.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu kosmetycznego w roku 2023 to:

Zmiany, cyfryzacja, optymizm.

Branżowy news roku to...

Pomimo wielu wyzwań w pierwszych miesiącach roku dwucyfrowy wzrost wartości sprzedaży kosmetyków. Lub też przejście Blanki Chmurzyńskiej-Brown do firmy L’Oreal i objęcie przez nią stanowiska Public Affairs Director w L‘Oréal Poland i Baltic HUB po 21 latach pracy na stanowisku dyrektor generalnej Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego.

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to...

Korzystanie z potencjału sztucznej inteligencji przy projektowaniu komunikacji i opracowywaniu formuł produktów.

Wyzwaniem na rok 2024 będzie...

Zarządzanie rosnącymi kosztami, odbudowa zaufania konsumentów i wzrost ilościowy sprzedaży.

Sobie i konkurencji na kolejny rok życzymy...

Zdrowia, pokoju i ekscytującego roku.

# Wywiady i opinie
 reklama