To był pierwszy rok działu Henkel Consumer Brands, którego zespół zarządza obydwiema naszymi konsumenckimi kategoriami: środków do prania oraz kosmetyków. Rok pełen nie tylko wyzwań, ale i osiągnięć. Rok, który kończymy patrząc w przyszłość z ostrożnym optymizmem.
Zmiany, cyfryzacja, optymizm.
Pomimo wielu wyzwań w pierwszych miesiącach roku dwucyfrowy wzrost wartości sprzedaży kosmetyków. Lub też przejście Blanki Chmurzyńskiej-Brown do firmy L’Oreal i objęcie przez nią stanowiska Public Affairs Director w L‘Oréal Poland i Baltic HUB po 21 latach pracy na stanowisku dyrektor generalnej Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego.
Korzystanie z potencjału sztucznej inteligencji przy projektowaniu komunikacji i opracowywaniu formuł produktów.
Zarządzanie rosnącymi kosztami, odbudowa zaufania konsumentów i wzrost ilościowy sprzedaży.
Zdrowia, pokoju i ekscytującego roku.