Pełen radości z sukcesów, jakie nasze nowe marki odnosiły na rynku. Treaclemoon i linia Brazilian Love zostały viralem na Tik Toku z kilkumilionowymi wyświetleniami. Skincyclopedia i nasze serum z kwasem poliglutaminowym okazało się hitem sprzedażowym w największych sieciach w Polsce. Urban Care (marka do włosów) to produkty bardzo cenione i lubiane przez klientki Hebe. Nasza nowa marka dermokosmetyków - Cosmed - zadebiutowała w Hebe w całej Polsce.
Innowacja, e-commerce, influencer marketing.
Zdecydowanie przejście Maksymiliany Piekarz z Rossmanna do Biedronki.
Podpisanie umowy z największą na świecie firmą, która jako pierwsza opetentowała hybrydy w naklejkach Ohora. Nasza firma Milton wprowadza Ohorę jako pierwszy kraj w Europie!!!
Ekspresowa hybryda w naklejkach Ohora. Od 20 lat, kiedy wynaleziono lakiery hybrydowe, nie było takiej innowacji w świecie kosmetycznym. To prawdziwa rewolucja. Ohora to synonim nowej kategorii.
Szukanie nowych innowacyjnych marek dla naszych klientów, dlatego co miesiąc odwiedzamy targi kosmetyczne na całym świecie i jako pierwsi wprowadzamy światowe nowości do Polski.
Życzymy przede wszystkim radości nawet z małych sukcesów, dużo wolnego czasu na realizację marzeń i spotkań z ludźmi, z którymi lubimy spędzać czas.