Rok 2020 to z naszej perspektywy dalsze umacnianie influencer marketingu i digital PR. Będziemy mocno rozwijać treści wideo, stąd kanały komunikacji jak YouTube, IGTV, czy TikTok staną się ważne w kontekście tworzenia angażującego contentu. Real time communication, a także komunikacja oparta na Google Trends to także znaczące działania w kontekście dialogu z naszymi odbiorcami.
W FOREO wierzymy, że najlepszą historię o marce opowiadają nasi ambasadorzy…, ale również pracownicy, tworzący FOREO Family.
I mam tu na myśli nie tylko zespół komunikacji czy marketingu. Ciekawym kierunkiem, jest zaangażowanie pracowników do tworzenia niestandardowego contentu w kanałach społecznościowych. Przykładem takich działań jest active beauty challenge, w ramach którego pracownik polskiego oddziału customer care, próbuje swoich siły w różnych aktywnościach, biorąc udział m.in. w jodze na dachu, czy… skacząc na bungee.
Bardzo ważne jest też mierzenie skuteczności działań PR i tych, w których angażujemy influencerów. Niestety nie istnieje narzędzie, służące do mierzenia wyników kampanii, w której wykorzystywane są różnorodne narzędzia – szczególnie, gdy chcemy zestawić wyniki tej samej kampanii prowadzonej na wielu rynkach.
Na pewno stawiamy na ciągły rozwój wideo contentu, a także kreatywne wykorzystywanie nowych funkcjonalności wprowadzonych w mediach społecznościowych. To niezwykle ważne nośniki informacji dla generacji Z, czyli naszej TG.
Wierzymy, że rok 2020 będzie przełomowy w rozwoju narzędzi służących do gromadzenia i analizy danych o naszych konsumentach.
Dzięki temu jesteśmy m.in. w stanie personalizować komunikaty poprzez aplikację FOREO For You., dla lojalnych klientów należących do Lunatics Club. Kto wie, może zespół deweloperów FOREO, w końcu stworzy nasze własne narzędzie do analizy danych…; ).
źródło: NowyMarketing.pl, "Marki na przełomie 2019/2020"