Te marki kolorówki są na topie list zakupowych według BLIX

Te marki kolorówki są na topie list zakupowych według BLIX

29 lipca był Międzynarodowy Dzień Szminki. Ta data oraz atmosfera letnich festiwali i koncertów, które są idealną okazją do eksperymentowania z make-upem, skłoniły BLIX, by sprawdzić, jakie kosmetyki shopperzy jej aplikacji najczęściej dodają do swoich list zakupowych.

W jaki sposób stworzono ranking TOP 3 marek? Metodologia badania była bardzo prosta. Wybrano konkretny przedział czasowy do analiz: od 15 stycznia do 15 lipca 2024 r. Sprawdzone zostały dodania do listy zakupów kilku podstawowych kategorii produktowych: podkłady, korektory, pudry, tusze do rzęs, cienie do powiek, produkty do brwi oraz produkty do ust. Zsumowane wyniki z poszczególnych kategorii pozwoliły wyłonić TOP 3 marki kosmetyków kolorowych. W badaniu uwzględniono oferty z drogerii i sieci handlowych.

TOP 3 marki kosmetyków kolorowych

Na 1. miejscu rodzima marka Eveline, która od lat cieszy się zaufaniem konsumentów, zasypując ich jakościowymi nowościami w świetnych cenach. Produkty z linii Wonder Match czy Variètè to bestsellery w swoich kategoriach.

Na 2. miejscu Maybelline – czyli jedna z bardziej rozpoznawalnych marek wśród kosmetyków do makijażu. W asortymencie tego brandu znajdziemy wiele perełek, zwłaszcza jeśli chodzi o tusze do rzęs, np. z linii Lash Sensational.

Na 3. miejscu kolejna flagowa marka – L’Orèal. Ich produkty ewoluują z biegiem czasu, wtórując trendom, dzięki czemu kosmetyki, np. z serii True Match, są chętnie wybierane przez shopperów.

TOP 3 marki w kategorii: PODKŁADY

W tej kategorii prym wiodły marki z ogólnej topki. L’Orèal znalazł się na 2. miejscu, a Maybelline zajęło 3. Shopperzy w aplikacji BLIX najchętniej dodawali do list zakupowych podkłady od Eveline.

TOP 3 marki w kategorii: KOREKTORY

Jeśli chodzi o korektory, na 1. miejscu znalazła się marka Eveline. Zaraz za nią Maybelline ze swoimi produktami, a na 3. kolejna z kultowych marek makijażowych na rynku Rimmel.

TOP 3 marki w kategorii: PUDRY

W tej kategorii na szczycie znalazła się marka Wibo, której pudry to klasyk w kosmetyczkach u wielu miłośników makijażu. Marka wie, jak robić budżetowe kosmetyki o dobrej jakości. Na 2. miejscu NAM – marka wyróżniająca się innowacyjnymi i różnorodnymi wykończeniami swoich produktów. Stawkę zamyka marka Eveline.

TOP 3 marki w kategorii: TUSZE DO RZĘS

Na podium Maybelline – marka, która słynie ze swoich uwielbianych przez konsumentki tuszów do rzęs. Shopperzy wybierali także kosmetyki od Eveline i L’Orèal, dzięki czemu to właśnie te brandy znalazły się na 2. i 3. miejscu.

TOP 3 marki w kategorii: CIENIE DO POWIEK

Konsumenci w tej kategorii stawiali na kosmetyki od Eveline. Na 2. miejscu uplasowała się marka Revolution, znana i lubiana dzięki szerokiemu asortymentowi produktów do makijażu oczu. Top 3 zamyka AA Wings of Color.

TOP 3 marki w kategorii: PRODUKTY DO BRWI

W skład tej kategorii wchodzą kredki oraz żele do brwi. Topkę otwiera Eveline i jej produkty. Zaraz za nią marka Lovely, która oferuje konsumentom dobre kosmetyki w przystępnych cenach. A na 3. miejscu, być może niemałe zaskoczenie, Got2b z uwielbianymi żelami do stylizacji brwi i włosów.

TOP 3 marki w kategorii: PRODUKTY DO UST

Jeśli chodzi o pomadki, szminki i błyszczyki, które składają się na tę kategorię, największym zainteresowaniem shopperów cieszy się Eveline. Na 2. i 3. miejscu klasyka w makijażowym świecie – Rimmel oraz Max Factor

# Badania rynkowe
 reklama