Na targach stawiło się ponad 2400 wystawców z 44 krajów i regionów, z czego 90% spoza Hongkongu. Przewidywana liczba odwiedzających według organizatora wyniesie 60 000 osób w ciągu czterech dni. W programie nie zabraknie spotkań B2B, wydarzeń networkingowych i edukacyjnych.
Cosmoprof Asia prezentuje najnowsze produkty kosmetyczne na 118 900 m2 powierzchni wystawowej przeznaczonej dla handlu detalicznego i profesjonalnych kanałów dystrybucji. W tym roku jest 17 pawilonów grupowych i krajowych, m. in. reprezentujących segment beauty z Australii, Chin, Francji, Niemiec, Hongkongu, Włoch, Japonii, Korei, Łotwy, Polski, Singapuru, Hiszpanii, Szwajcarii, Tajwanu, Tajlandii, Turcji, Włoch i USA.
- Ze względu na wymagający charakter azjatyckich konsumentów, którzy szybko adaptują nowe trendy, nie jest tajemnicą, że rynek azjatycki jest obecnie najbardziej dynamiczny na świecie. Cosmoprof Asia i Cosmopack Asia to światowe targi, na których prezentują się liderzy branży kosmetycznej, przedstawiając najnowocześniejsze produkty, usługi i technologie. Hongkong, w samym centrum centrum tego ekscytującego regionu, po raz kolejny stał się najważniejszym miejscem spotkań branży - powiedział David Bondi, wiceprezes Informa Markets na Azję i dyrektor Cosmoprof Asia.
W tym roku Cosmoprof Asia i Cosmopack Asia 2023 silnie koncentrują się na zrównoważonym rozwoju i jego wpływie na nawyki związane z urodą i zmiany w branży kosmetycznej.
W Hongkongu wystawiały się, m. in. takie polskie firmy, jak: Global Cosmed, Laboratorium Kosmetyczne Ava, Vis Plantis, 4 Szpaki, Bless Me Cosmetics, Mokosh, Marba, Nou, Polcharm, Gracefull Cosmetics, Hairy Tale Cosmetics, Chantal, Farmona, Arkana Cosmetics, Barwa Cosmetics.