Jak wejść na rynek chiński przez cross-border e-commerce?

Jak wejść na rynek chiński przez cross-border e-commerce?

Ogromna popularność handlu elektronicznego w Chinach stwarza polskim eksporterom rosnące możliwości ekspansji i dotarcia ze swoimi produktami bezpośrednio do kupujących.

Cross border e-commerce (CBEC) daje możliwości dostępu do chińskiego rynku na uproszczonych zasadach. Władze w Pekinie wdrożyły szereg rozwiązań umożliwiających sprzedaż wybranych produktów bez konieczności wcześniejszego przeprowadzania kosztownych procedur rejestracji, testowania produktów czy dostosowywania opakowań. Rozpoczęcie sprzedaży tym kanałem jest dla wielu europejskich firm testem czy ich produkt spełnia oczekiwania konsumentów w ChRL.

Podczas szkolenia dowiesz się: 

  • czym charakteryzuje się rynek e-commerce w Chinach,
  • jak zaistnieć na chińskich platformach e-commerce, takich jak JD.com,
  • jak sprzedawać na platformach grupy Alibaba w Chinach,
  • jakie są różnice w e-commerce w Polsce i Chinach,
  • o ochronie praw własności intelektualnej w e-commerce.

Szkolenie poprowadzą: 

  • dr Andrzej Juchniewicz, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
  • Krzysztof Florczyk, Ambasada RP w Pekinie,
  • Yao LEE, Senior BD Manager, JD Worldwide,
  • Tony Chen, Director of Public Affairs, Taobao&Tmall Group,
  • Joanna Jarzębska, członek zarządu, Alicommerce.eu,
  • Nick Zhu, International Business Department Secretary,
  • WU Yue, Secretary General of Chengdu Cross-border E-Commerce Association,
  • Jagoda Janiak, Naczelnik, Departament Współpracy Międzynarodowej, Urząd Patentowy RP.

Webinarium odbędzie się 19 czerwca o godz. 09:00 i będzie prowadzone w języku polskim.

Udział jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji pod linkiem.
Liczba miejsc ograniczona.

# Eksport
 reklama