Interesująca konferencja dla firm zainteresowanych sprzedażą cross-border

Interesująca konferencja dla firm zainteresowanych sprzedażą cross-border

16 maja w hotelu Sound Garden w Warszawie odbędzie się konferencja pod hasłem Cross-Border E-commerce. Wydarzenie adresowane jest do dyrektorów i specjalistów e-commerce, menedżerów eksportu, sprzedaży i marketingu oraz prezesów i właścicieli firm sprzedających online na rynkach zagranicznych.

Dzięki temu wydarzeniu:

  • Stworzysz skuteczną strategię cross-border e-commerce,
  • Poznasz specyfikę sprzedaży internetowej na poszczególnych, zagranicznych rynkach,
  • Dopasujesz doświadczenie zakupowe do oczekiwań klientów w danym kraju,
  • Nawiążesz współpracę z partnerami, którzy pomogą Ci odnieść sukces na danym rynku (począwszy od efektywnej komunikacji z klientami, przez sprawną logistykę po optymalną obsługę zwrotów),
  • Zyskasz inspiracje poznając historie sukcesu różnych marek na międzynarodowych rynkach,
  • Wymienisz się doświadczeniami z innymi uczestnikami spotkania.

Program konferencji zapowiada się merytorycznie i ciekawie. Zaplanowane prelekcje i panele to:

  • "Miękkie lądowanie międzynarodowe. Kluczowe funkcje platformy e-commerce w ekspansji zagranicznej." - Renata Gerlach, Head of Sales w AtomStore
  • "Cross-border: Jak dzięki automatyzacji procesów nie pogubić się w wielu rynkach?" - Kamil Niedziewicz, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu w Ergonode i Radosław Żurawski, CSO/eCommerce consultant
  • "Opinie na każdym etapie rozwoju e-commerce. Gotowe rozwiązania i najlepsze praktyki dla małych, średnich i dużych e-commerce." - Sebastian Horoszko, CEO Zaufane.pl
  • "Jak marki premium dbają o obsługę klienta e-commerce - case study." - Damian Kuczyński, Head of Operations and Co-owner Salesupply Polska
  • "Aplikacja mobilna jako rozwiązanie na wyzwania w cross-border eCommerce." - Sławomir Spyra, Head of Communications, merce.com
  • "Najczęściej popełniane błędy przy ekspansji zagranicznej e-commerce i jak ich uniknąć?" - ekspercki panel dyskusyjny
  • "Rich Content - efektywny sposób budowania silnej marki." - Maciej Tomaszyk, założyciel i CEO Custommerce
  • "5 najważniejszych kwestii prawnych podczas planowania ekspansji." - Marcin Tomczak, CEO & Founder ecommerce.legal
  • "Rola Hongkongu w sprzedaży do Chin za pośrednictwem kanałów e-commerce." - Anna Dowgiałło, kierowniczka warszawskiego biura Hong Kong Trade Development Council
  • "Trendy w Cross-Border E-commerce. Szanse i zagrożenia." - ekspercki panel dyskusyjny

Organizatorem wydarzenia jest Wydawnictwo Promedia Jerzy Osika. Link do rejestracji TUTAJ.

# Eksport
 reklama