16 maja w hotelu Sound Garden w Warszawie odbędzie się konferencja pod hasłem Cross-Border E-commerce. Wydarzenie adresowane jest do dyrektorów i specjalistów e-commerce, menedżerów eksportu, sprzedaży i marketingu oraz prezesów i właścicieli firm sprzedających online na rynkach zagranicznych.
Poznasz specyfikę sprzedaży internetowej na poszczególnych, zagranicznych rynkach,
Dopasujesz doświadczenie zakupowe do oczekiwań klientów w danym kraju,
Nawiążesz współpracę z partnerami, którzy pomogą Ci odnieść sukces na danym rynku (począwszy od efektywnej komunikacji z klientami, przez sprawną logistykę po optymalną obsługę zwrotów),
Zyskasz inspiracje poznając historie sukcesu różnych marek na międzynarodowych rynkach,
Wymienisz się doświadczeniami z innymi uczestnikami spotkania.
Program konferencji zapowiada się merytorycznie i ciekawie. Zaplanowane prelekcje i panele to:
"Miękkie lądowanie międzynarodowe. Kluczowe funkcje platformy e-commerce w ekspansji zagranicznej." - Renata Gerlach, Head of Sales w AtomStore
"Cross-border: Jak dzięki automatyzacji procesów nie pogubić się w wielu rynkach?" - Kamil Niedziewicz, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu w Ergonode i Radosław Żurawski, CSO/eCommerce consultant
"Opinie na każdym etapie rozwoju e-commerce. Gotowe rozwiązania i najlepsze praktyki dla małych, średnich i dużych e-commerce." - Sebastian Horoszko, CEO Zaufane.pl
"Jak marki premium dbają o obsługę klienta e-commerce - case study." - Damian Kuczyński, Head of Operations and Co-owner Salesupply Polska
"Aplikacja mobilna jako rozwiązanie na wyzwania w cross-border eCommerce." - Sławomir Spyra, Head of Communications, merce.com
"Najczęściej popełniane błędy przy ekspansji zagranicznej e-commerce i jak ich uniknąć?" - ekspercki panel dyskusyjny
"Rich Content - efektywny sposób budowania silnej marki." - Maciej Tomaszyk, założyciel i CEO Custommerce
"5 najważniejszych kwestii prawnych podczas planowania ekspansji." - Marcin Tomczak, CEO & Founder ecommerce.legal
"Rola Hongkongu w sprzedaży do Chin za pośrednictwem kanałów e-commerce." - Anna Dowgiałło, kierowniczka warszawskiego biura Hong Kong Trade Development Council
"Trendy w Cross-Border E-commerce. Szanse i zagrożenia." - ekspercki panel dyskusyjny
Organizatorem wydarzenia jest Wydawnictwo Promedia Jerzy Osika. Link do rejestracji TUTAJ.