Zespół Basiclab Dermocosmetics: Cóż, Cosmoprof to w dalszym ciągu imponująca i organizowana z rozmachem impreza. To fascynujące doświadczenie dla marketera. Sama formuła targów, w kilku punktach, pewnie wymagałaby odświeżenia, by choć trochę uprościć logistykę, zbieranie informacji czy choćby zadbać o ilość sprawnych dystrybutorów z napojami… Co roku widać jednak wysiłki organizatorów, by sięgać po nowe rozwiązania i iść z duchem czasu.
Tak, odbyliśmy wiele rozmów, które mogą zaprocentować w przyszłości. Otwierają się przed nami nowe możliwości eksportowe. To, co nas cieszy, to fakt, że koncept naszej marki budzi duże zainteresowanie na bardzo różnych rynkach. Od samego początku BasicLab Dermocosmetics był to projekt stworzony przez Joannę Zgajewską i Anitę Zacharską pod kątem rynku nie tylko lokalnego, ale i międzynarodowego. Pozytywne reakcje nowych partnerów handlowych potwierdzają, że udało nam się stworzyć koncept uniwersalny i atrakcyjny dla odbiorcy, niezależnie od szerokości geograficznej.
Dla nas ogromnym atutem tych targów jest możliwość spotkania i uściśnięcia dłoni partnerom, których znamy wirtualnie. Bardzo cenne są dla nas także reakcje potencjalnych partnerów handlowych stykających się z BasicLab po raz pierwszy. Jesteśmy zawsze podekscytowani prezentując produkty i filozofię nowym klientom. Obserwujemy uważnie, czy idea marki jest czytelna i klarowna dla każdego i cieszymy się widząc, że wartości, jakie reprezentuje nasza marka, są uniwersalne.
Miło było patrzeć na tak silną reprezentację polskiego rynku kosmetycznego na Cosmoprof. Stoiska polskich wystawców były nowoczesne, świetnie zaaranżowane i pomysłowe. Polska jest naprawdę w czołówce!