BasicLab Dermocosmetics: Powtórzenie sukcesu z rodzimego rynku na rynkach zagranicznych jest planem do zrealizowania

BasicLab Dermocosmetics: Powtórzenie sukcesu z rodzimego rynku na rynkach zagranicznych jest planem do zrealizowania

Jak oceniacie tegoroczne targi w Bolonii? Co było ich mocną, co słabszą stroną?

Marta Kałuska, PR&Influencer Marketing Manager BasicLab Dermocosmetics: Najcenniejszą wartością targów Cosmoprof jest możliwość spotkania na żywo, w jednym czasie, przedstawicieli branży kosmetycznej i klientów z różnych stron świata. Oczywiście to największy event w branży kosmetycznej i wszyscy wypatrujemy nadchodzących trendów, innowacyjnych rozwiązań, pewnej diagnozy rynku, ale dla nas przede wszystkim nie ma lepszej okazji, by zaprezentować BasicLab Dermocosmetics partnerom biznesowym i klientom z różnych krajów i obserwować ich reakcje. Dla marketera takie spotkania to rodzaj grupy focusowej: inspirujące rozmowy i kopalnia feedbacku z pierwszej ręki. Kiedy widzimy w oku rozmówcy ten błysk, wiemy już, że nasza marka i jej filozofia zrobiły świetne wrażenie. To wielka satysfakcja. Słabe strony? Skala Cosmoprof sprawia, że jest to wyzwanie logistyczne dla zwiedzających i organizatorów, ale to raczej cecha, z którą trzeba się pogodzić, a nie słabość.

Najsympatyczniejsza lub zaskakująca sytuacja, jaka przydarzyła się Państwu podczas tegorocznych targów Cosmoprof, to…

Wielu próbuje rozgryźć dynamikę tych targów, ale Cosmoprof lubi zaskakiwać.

Z naszej perspektywy w tym roku „ruch biznesowy” trwał przez wszystkie trzy dni, nawet w ostatni dzień otwarty dla wszystkich. Szczególnie cieszyły nas spotkania z partnerami biznesowymi, którzy zrobili wcześniej research i BasicLab zaintrygował ich na tyle, by odszukać polskie stoisko narodowe PAIH specjalnie po to, by poznać naszą markę. To duża satysfakcja. A najsympatyczniejsze spotkania to te z klientami. Podchodzą do nas jak do dobrych znajomych (w końcu „znamy się” przez social media), a my po kilku minutach rozmowy także mamy wrażenie, że są „z rodziny”. Te rozmowy są bardzo ciepłe i bezpośrednie. Kolejny raz przekonujemy się, ze BasicLoverzy są w każdym zakątku świata!

Które trendy kosmetyczne mają dziś największe znaczenie globalnie?

Anna Dróżdż, Export Manager BasicLab Dermocosmetics: Trendem jest skuteczny i bezpieczny produkt kosmetyczny. W ostatnich latach uczestnicy procesu produkcji kosmetyków są niezwykłe czuli na tym punkcie, chcąc zaoferować świadomym i wymagającym klientom produkt najwyższej jakości w możliwie najdoskonalszej formie.

Na których rynkach Państwa marka/marki są obecne? Które są dla Was celem lub marzeniem w dającej się przewidzieć przyszłości?

Od około dwóch lat marka BasicLab sukcesywnie zdobywa rynki europejskie. Na ten moment jesteśmy dostępni w 27 krajach, stale rozszerzając dystrybucję. Aktywnie uczestniczymy w różnego typu międzynarodowych wydarzeniach branżowych promujących nasze dermokosmetyki, gdzie zawsze z wielką przyjemnością spotykamy fanów BasicLab. Powtórzenie sukcesu, jaki BasicLab odniósł na rodzimym rynku, na rynkach międzynarodowych nie jest śmiałym celem czy marzeniem, a po prostu planem do realizacji w najbliższym czasie. Pracujemy nad tym.

 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Bielenda - Key Account Manager - rynki międzynarodowe Oferta pracy: Polsko-Niemiecka Izba Handlowa - Key Account Manager Oferta pracy: Duetto Jeziorscy - Specjalista ds. Obsługi Klienta oraz Social Media Oferta pracy: Cztery Szpaki - Kierownik ds. rozwoju sieci sklepów Oferta pracy: BasicLab - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Tulea - Key Account Manager Oferta pracy: Orbico - Key Account Manager – DRUGSTORE Channel Oferta pracy: Rossmann SDP - Category Manager Oferta pracy: Nacomi - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Harpers Hygienics - Starszy Specjalista ds. Trade Marketingu Oferta pracy: Natura - Specjalista/ka ds. Marketingu i PR Oferta pracy: Bielenda Group Export Sales and Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Paese - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży Oferta pracy: Category Manager/Kupiec - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Monduniq - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Dramers - Export Key Account Manager Oferta pracy: Resibo - Przedstawiciel handlowy/Przedstawicielka handlowa ds. eksportu Oferta pracy: Cosibella - Specjalista/ka ds. Hurtu Zagranicznego Marek Własnych Oferta pracy: Veoli Botanica - Key Account Manager Oferta pracy: Eurus - Specjalista ds. promocji w dziale Trade Marketingu Oferta pracy: Silcare - Export Manager - rynki DACH Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Venita - Technolog Kosmetyków Oferta pracy: Croda - Country Marketing Associate Oferta pracy: BasicLab - Specjalista ds. rozwoju nowych produktów (NPD Specialist) Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Dyrektor Handlowy Oferta pracy: Wibo - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm - Młodszy Specjalista ds. Treści Produktowych Oferta pracy: Silcare - Business Development Manager Oferta pracy: Hebe - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Oferta pracy: Marion - Key Account Manager Oferta pracy: Baltic Company - Specjalista ds. CRM i Marketing Automation Oferta pracy: Trichopartner - Export Manager Oferta pracy: Specjalista ds. eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Nivea Polska - Key Account Manager Oferta pracy: Project manager - Paese Oferta pracy: Export Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Super-Pharm - Head of Skin and Beauty and Lux Categories Oferta pracy: MG Evolution - Kierownik Produkcji Oferta pracy: Forte Sweden - Junior Key Account Manager / Junior Product Manager w Dziale Marek Prywatnych Oferta pracy: Menedżer ds. Eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Mokosh - Specjalista/Specjalistka ds. sprzedaży eksportowej Oferta pracy: 4Mass - Key Account Manager