Cosmoprof 2024. Dax Cosmetics: Targi umożliwiają spotkanie się profesjonalistów z różnych sektorów branży kosmetycznej

Cosmoprof 2024. Dax Cosmetics: Targi umożliwiają spotkanie się profesjonalistów z różnych sektorów branży kosmetycznej

Na pytania odpowiadają: Anna Rygliszyn, dyrektor eksportu oraz Dorota Dobrzycka, dyrektor marketingu.

- Jak oceniają Państwo tegoroczną edycję Cosmoprof w odniesieniu do poprzedniej/poprzednich?

Tegoroczna edycja była bardzo udana. Widać, że wydarzenie wróciło w pełni do swojej bogatej oferty sprzed pandemii. Cosmoprof Bologna to wydarzenie, które umożliwia spotkanie się profesjonalistów z różnych sektorów branży kosmetycznej, wymianę wiedzy, prezentację najnowszych trendów i produktów oraz nawiązywanie kontaktów biznesowych na międzynarodową skalę. Dzięki udziałowi w tych targach można rozwinąć swoją działalność w dynamicznym środowisku.

- Czy udało się Państwu przeprowadzić jakieś ciekawe i potencjalnie dobrze rokujące rozmowy handlowe? Które kierunki eksportowe są obecnie najbardziej przez Waszą firmę pożądane?

Podczas targów spotkaliśmy się z naszymi obecnymi dystrybutorami, ale również z potencjalnymi. Każdy kontakt jest dla nas ważny, dlatego do każdego spotkania podeszliśmy z największa starannością. Obecnie rozwijamy i umacniamy pozycję marki Yoskine, głównie w Europie, ale pod kątem międzynarodowej ekspansji każdy zakątek świata jest dla nas niezwykle istotny.

- Co jest Waszym zdaniem wciąż mocną stroną targów w Bolonii?

Zdecydowanie to, że w jednym miejscu można spotkać klientów z tak wielu zakątków świata. Cosmoprof Worldwide Bologna jest jednym z największych i najbardziej prestiżowych targów kosmetycznych, przyciągającym tysiące wystawców. Mocną stroną targów są innowacje i trendy - wystawcy prezentują nowe produkty, technologie i rozwiązania. Targi oferują także bogaty program edukacyjny, który obejmuje seminaria, prezentacje, warsztaty i panele dyskusyjne prowadzone przez ekspertów z branży. To dobra okazja do poszerzenia swojej wiedzy.

- Nad czym organizatorzy powinni popracować mocniej?

Nad logistyką dojazdów na targi oraz nad ofertą gastronomiczną – niestety posiłki wciąż są drogie i mało smacznie. Za mało jest też miejsc, które dawałyby możliwość spotkań poza stoiskiem, np. kafejek czy stref relaksu.

- Czy widać na horyzoncie jakiś ciekawy trend kosmetyczny na kolejny rok?

Trendy kosmetyczne rozwijają się na podstawie obserwacji na różnych targach, wydarzeniach branżowych i analizie rynku, więc czas pokaże. Niemniej można było zauważyć, że branża kosmetyczna idzie w stronę poprawy samopoczucia klientów poprzez oferowanie im innowacyjnych kosmetyków, które dodają pewności siebie. Wśród marek premium coraz mocniej widać też nacisk na zdrowy minimalizm.

# Eksport
 reklama