Cosmoprof 2024. Nacomi: Zauważyliśmy wyraźny wzrost w innowacyjności produktów, co świadczy o dynamicznym rozwoju branży

Cosmoprof 2024. Nacomi: Zauważyliśmy wyraźny wzrost w innowacyjności produktów, co świadczy o dynamicznym rozwoju branży

- Jak oceniają Państwo tegoroczną edycję Cosmoprof w odniesieniu do poprzedniej/poprzednich?

Team eksportowy Nacomi: Jako wystawcy obecni na targach Cosmoprof od 2015 roku, po raz ósmy mieliśmy przyjemność uczestniczyć w tym prestiżowym wydarzeniu. Tegoroczna edycja zdecydowanie utrzymała wysoki poziom, na którym zawsze opiera się Cosmoprof. Ze swojej strony mieliśmy okazję zaprezentować różne marki z naszego portfolio, w tym nową serię produktów FLUFF, czy 4 nowe serie kosmetyków i linię dla mężczyzn od Nacomi. Organizator zadbał o komfort odwiedzających, tworząc m.in. aleję food trucków między halami. Podczas tej edycji zauważyliśmy wyraźny wzrost w jakości i innowacyjności prezentowanych produktów, co świadczy o dynamicznym rozwoju branży.

- Czy udało się Państwu przeprowadzić jakieś ciekawe i potencjalnie dobrze rokujące rozmowy handlowe? Które kierunki eksportowe są obecnie najbardziej przez Waszą firmę pożądane?

Tak, tegoroczne targi Cosmoprof były dla nas niezwykle owocne pod względem rozmów handlowych. Udało nam się nawiązać kontakt z nowymi dystrybutorami i retailerami, co jest kluczowe w kontekście naszych planów ekspansji na kolejne rynki europejskie. Stawiamy na budowanie świadomości naszych marek i jesteśmy aktywnie zaangażowani w rozmowy, które mają na celu wprowadzenie naszych produktów na nowe rynki, gdzie widzimy duży potencjał dla naszych produktów.

- Co jest Waszym zdaniem wciąż mocną stroną targów w Bolonii?

Niewątpliwie mocną stroną targów Cosmoprof w Bolonii jest ich globalny zasięg i zdolność do przyciągania najważniejszych kupców oraz dystrybutorów nie tylko z Europy, ale i z całego świata. Umożliwiają spotkanie z potencjalnymi partnerami biznesowymi z różnorodnych rynków oraz rozwój międzynarodowych sieci kontaktów, oferując okazję do wglądu w najnowsze trendy branżowe.

- Nad czym organizatorzy powinni popracować mocniej?

Organizatorzy powinni zastanowić się nad darmowymi biletami dla kupców z sieci handlowych. To mogłoby przyczynić się do głębszego zaangażowania tej grupy uczestników i przełożyć się na jeszcze większe korzyści z obecności na targach.

- Czy widać na horyzoncie jakiś ciekawy trend kosmetyczny na kolejny rok?

Można odnieść wrażenie, że na horyzoncie rysuje się trend skoncentrowany na kosmetykach opartych na sprawdzonych składnikach, zwiększającym się nacisku na personalizację oraz produktach eco-friendly, które są zarówno skuteczne, jak i odpowiedzialne społecznie. Innowacje w zakresie składników aktywnych i formuł, które bardziej precyzyjnie odpowiadają na indywidualne potrzeby skóry i włosów, zdają się kształtować przyszły krajobraz branży kosmetycznej.

# Eksport
 reklama