Lulu Group inwestuje w Polsce

Lulu Group inwestuje w Polsce

Lulu Group International, jedna z największych i najszybciej rozwijających się firm handlowych na świecie, otworzy w Polsce swoje pierwsze centrum logistyczne w Europie Środkowo-Wschodniej.

Nowa inwestycja jest realizowana dzięki wsparciu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. Przedstawiciele PAIH, będąc w bezpośrednim kontakcie z reprezentantami Lulu Group, doradzali w całym procesie inwestycyjnym - zapewnili niezbędną wiedzę o polskim rynku, trendach konsumenckich i regulacjach biznesowych. W ramach zacieśniania relacji między organizacjami oraz Polską a Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi zostało również podpisane porozumienie o współpracy.

– Cieszymy się, że Lulu Group docenia strategiczne położenie Polski oraz to jak wysokie są standardy obsługi inwestorów w naszym kraju i tworzy tu węzeł logistyczny dla Europy Wschodniej. Inwestycja firmy otworzy także nowe możliwości dla lokalnych polskich producentów. Pozwoli im dotrzeć do liczniejszych odbiorców i to w szybszy, bezpieczniejszy sposób – podkreśla Paweł Kurtasz, prezes zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

Centrum logistyczne w Polsce będzie pełnić kluczową rolę w rozwoju biznesu Lulu Group International na terenie regionu Europy środkowej i wschodniej. Nowa inwestycja to kolejny krok w ekspansji spółki, który umocni jej pozycję jako jednego z najważniejszych graczy na światowym rynku handlowym. Dzięki nowemu centrum logistycznemu zwiększy się także dostępność lokalnych produktów z Polski na półkach sklepów należących do grupy Lulu. W efekcie czego nastąpi także zacieśnienie współpracy między polskimi producentami i dostawcami a kontrahentami ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Dla podkreślenia znaczenia inwestycji, PAIH i Lulu Group popisały także porozumienie o współpracy. Zawarty dokument usprawni wymianę wiedzy i doświadczeń między organizacjami oraz pomoże jeszcze wzmocnić polsko-emirackie relacje gospodarcze.

– Jesteśmy podekscytowani możliwością ekspansji na polski rynek. Jest to strategiczny krok, który umożliwi nam pozyskiwanie najwyższej jakości produktów z Polski i obsługę naszych klientów za pośrednictwem 254 hipermarketów w regionie Bliskiego Wschodu. Wierzymy, że nasza obecność w Państwa kraju przyczyni się do promocji polskich produktów na arenie międzynarodowej – zaznacza Yusuff Ali M.A, prezes i dyrektor zarządzający Lulu Group International.

# Eksport
 reklama