Cosmoprof Bolonia 2023 - ZEW For Men: Cosmoprof jest zawsze okazją do zaistnienia na kolejnych rynkach zagranicznych

Cosmoprof Bolonia 2023 - ZEW For Men: Cosmoprof jest zawsze okazją do zaistnienia na kolejnych rynkach zagranicznych

#CosmoprofBolonia2023
#NaGorąco #MówimyJakJest

Marta Leszczyńska, marketing&PR manager marki ZEW for men, podkreśla, że firma od kilku lat obecna jest na zagranicznych targach, także w Bolonii. W tym roku wystawiała się na Cosmoprof w pawilonie z kosmetykami naturalnymi, co okazało się zresztą słuszną decyzją. Podczas następnej edycji targów ZEW planuje mocniej zdigitalizować stoisko, po pierwsze z powodów ekologicznych, ale też będzie to bardziej funkcjonalne z perspektywy odwiedzających osób.

Zauważyliśmy, że frekwencja w porównaniu do ubiegłego roku dopisała, co nas oczywiście cieszy. Odwiedzamy targi Cosmoprof w Bolonii już od kilku lat. Ich organizacja nie zmieniła się na przestrzeni czasu. Mają swoje niedociągnięcia, do których już się przyzwyczailiśmy. Bez wątpienia są jednak jednym z najistotniejszych wydarzeń branży kosmetycznej w Europie. I tak pewnie pozostanie. Dla nas Cosmoprof jest zawsze okazją do zaistnienia na rynkach zagranicznych. Nie było roku, by nasza marka ZEW for men nie pokazała się w nowych krajach po targach. I mamy nadzieję, że tak będzie i tym razem. Na pełną ocenę musimy jeszcze chwilę poczekać, by sprawdzić przełożenie kontaktów na realne działania.

W tym roku, po kilku latach bycia na prestiżowej hali „Extra Ordinary”, postanowiliśmy zmienić miejsce. Przenieśliśmy się do hali z kosmetykami naturalnymi. I była to dobra decyzja. Mieliśmy spory ruch na stoisku, odwiedziło nas naprawdę wielu dystrybutorów z różnych stron świata. A nasze stoisko, oddające charakter marki ZEW for men jakoś tak samo zapraszało odwiedzających do środka. I się działo! Przestojów nie mieliśmy!

Najbardziej pozytywnie podczas targowych dni motywowali nas ludzie. Ich pozytywny odbiór naszej marki, gratulacje za ciekawie zaprojektowane stoisko i pomysłowe opakowania. To wszystko dodawało mocy i nakręcało do działania.

Co pozostaje do poprawy? Na pewno organizator powinien trochę popracować nad jakością i systematycznością w kontakcie z wystawcami. To ważny aspekt, który pozytywnie wpłynąłby na poziom satysfakcji z obsługi i poczucia bezpieczeństwa, że po przybyciu na miejsce wszystko będzie tak, jak sobie zaplanowaliśmy. Z naszej strony też jest parę rzeczy. W przyszłym roku będziemy bardziej digitalowi, całkowicie zrezygnujemy z materiałów drukowanych, na naszym stoisku będzie można za pomocą QR-kodów uzyskać wszelkie niezbędne materiały o marce i kontakty do właściwych osób. Tego w tym roku jeszcze zabrakło.

# Eksport
 reklama