Cosmoprof Bolonia 2023 - Nou: Targi są miejscem ważnych spotkań ze stałymi kontrahentami i otwarciem nowych możliwości

Cosmoprof Bolonia 2023 - Nou: Targi są miejscem ważnych spotkań ze stałymi kontrahentami i otwarciem nowych możliwości

#CosmoprofBolonia2023
#NaGorąco #MówimyJakJest

Anna Stawska, prezes firmy Nou, wraz ze współpracownikami zawsze stara się wykorzystać potencjał targów międzynarodowych do rozwijania marki na zagranicznych rynkach. Spotkania z obecnymi kontrahentami i rozmowy z nowymi firmami to clue Bolonii. Firmę cieszy powrót do formuły stacjonarnej, bo mimo rozwoju digitalowego, internet wciąż nie odda istoty zapachów, a to przecież kategoria, w której firma się specjalizuje.

Targi Cosmoprof Bolonia są standardowym miejscem na naszej eksportowej liście od lat. Na pewno wiarygodną ocenę tegorocznej edycji będziemy mogli wystawić po kilku miesiącach od zakończenia. Jednak pozostajemy optymistami. Na pewno robiliśmy wszystko co możliwe, by te targowe dni były efektywne, perspektywiczne i pozwoliły nam zaprezentować firmę oraz nasze portfolio z jak najlepszej strony. Dla nas ta impreza jest zawsze miejscem ważnych spotkań ze stałymi kontrahentami, ale też otwarciem nowych możliwości oraz szansą na pokazanie nowości.

Wierzymy, że targi są nadal dobrym miejscem do budowania, rozwijania i podtrzymywania relacji z partnerami biznesowymi. Jesteśmy w trakcie otwierania nowych rynków. Na pewno podzielimy się konkretnymi informacjami po zakończeniu procesu wprowadzania marki NOU na kolejne zagraniczne półki.

Czy mamy jakieś sugestie odnośnie polepszenia jakości targów? Zdecydowanie dobrym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie aplikacji Cosmoprof ułatwiającej nawigowanie po pawilonach, zarazem zmniejszając ilość papieru, który był wszechobecny. Poza tym targi są dobrze zorganizowane i spełniają nasze oczekiwania.

# Eksport
 reklama