Cosmoprof Bolonia 2023 - Nacomi: Co roku staramy się, aby stoisko było spektakularne, ale utrzymane w koncepcji naszych marek

Cosmoprof Bolonia 2023 - Nacomi: Co roku staramy się, aby stoisko było spektakularne, ale utrzymane w koncepcji naszych marek

#CosmoprofBolonia2023
#NaGorąco #MówimyJakJest

Kolorowe, pachnące, tętniące życiem, chętnie fotografowane przez influencerów i dziennikarzy z całego świata. Tak wyglądało stoisko Nacomi. Dla firmy były to ponownie bardzo udane targi. Zarówno pod względem kontaktów z nowymi, potencjalnymi klientami, ale też jako miejsce spotkań z obecnymi zagranicznymi partnerami biznesowymi.

Jak oceniacie tegoroczne Cosmoprof Bolonia? 

Bardzo dobrze. To miejsce, do którego co roku wracamy z dużym entuzjazmem. Jak co roku targi były zorganizowane z dbałością o każdy szczegół.

W jaki sposób staraliście się jako firma/marka wykorzystać potencjał targów?

Targi w Bolonii to największe wydarzenie świata kosmetycznego. Podczas targów staramy się wykorzystać ich potencjał, spotykając się z nowymi klientami, ale też z tymi z którymi współpracujemy na co dzień, aby jeszcze bardziej zacieśniać więzi. Uwagę klientów wzbudzało też nasze stoisko, które z roku na rok robi jeszcze większe wrażenie. Co roku staramy się, aby stoisko było spektakularne, ale utrzymane w koncepcji naszych marek. Już kilka miesięcy przed targami szukamy inspiracji i starannie projektujemy każdy detal stoiska.

Co pozytywnie motywowało Was podczas tych targowych dni? 

Jak wspomnieliśmy już wcześniej, nasze stoisko wzbudzało naprawdę duże zainteresowanie. Bardzo miło było słuchać od klientów pochwał dotyczących naszego targowego designu. Bardzo motywujące były także miłe słowa na temat naszych kosmetyków - sposobu ich prezentacji, zapachów, konsystencji oraz opakowań.

Co powinno być poprawione - przez organizatora lub też z Waszej strony - podczas kolejnej edycji? 

Naszym zdaniem, jak na taką ilość osób biorących udział w targach oraz odwiedzjących, wszystko było bardzo dobrze zorganizowane.

Czym dla polskiego sektora kosmetycznego jest Bolonia? 

Jest to zdecydowanie najważniejszy event w branży kosmetycznej, w którym bierze udział masa firm oraz zjeżdżają się klienci z całego świata. To okazja do spotkań face to face z klientami, z którymi współpracujemy na co dzień lub nawiązanie interakcji z nowymi, którzy przychodząc na stoisko i testując kosmetyki, mogą szybciej zdecydować się na współpracę.

Czy targi wciąż są dobrym miejscem dla rozwijania eksportu? Gdzie jeszcze w tym roku będzie można spotkać Wasze marki?

Uważamy, że targi to wciąż bardzo dobre miejsce do szukania nowych kontaktów czy rynków do rozszerzenia współpracy. W tym roku to na pewno nie będą nasze ostatnie targi, w który będziemy brać udział. O szczegółach będziemy informować naszych klientów i Państwa redakcję.

Kluczowe rynki Waszych marek to...

Europa i Bliski Wschód.

# Eksport
 reklama