Cosmoprof Bolonia 2023 - Miraculum: Targi wciąż należą do jednej z ważniejszych form komunikacji z rynkiem

Cosmoprof Bolonia 2023 - Miraculum: Targi wciąż należą do jednej z ważniejszych form komunikacji z rynkiem

#CosmoprofBolonia2023
#NaGorąco #MówimyJakJest

Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum, wraz ze swoim zespołem intensywnie pracowali w Bolonii, by jak najlepiej zaprezentować to, co aktualnie najstarsza polska firma kosmetyczna ma w swoim portfolio. Połączenie tradycji i szacunku dla dziedzictwa marek z nowoczesnym podejściem do biznesu wydaje się właściwą strategią. Ruch na stoisku to potwierdzał.

Jak oceniacie tegoroczne Cosmoprof Bolonia?

Targi Cosmoprof Bolonia we Włoszech to najważniejsze międzynarodowe targi kosmetyczne, dlatego nie mogło zabraknąć na nich najstarszej polskiej firmy kosmetycznej. Miraculum mocno rozwija sprzedaż eksportową, a targi są istotnym narzędziem do zdobycia nowych kontrahentów. W tym roku postawiliśmy na wyróżniające się, nowoczesne stoisko, które zostało zauważone przez naszych klientów. Eksponowaliśmy marki w 3 kategoriach: pielęgnacja twarzy, perfumeria oraz makijaż. To był dobry czas, sądzę, iż efekty naszej pracy będziemy mogli ocenić pod koniec br. roku.

Co pozytywnie motywowało Was podczas tych targowych dni?

Targi dają możliwość zaprezentowania produktów, spotkań z kontrahentami i potencjalnymi partnerami, a tym samym rozwój eksportu i zwiększenie sprzedaży. Ale Cosmoprof Bolonia to także wiele inspirujących wydarzeń i sesji edukacyjnych, z których staramy się czerpać co roku.

Czym dla polskiego sektora kosmetycznego jest Bolonia?

Jednym z ważniejszych wydarzeń w roku, które w całości poświęcone jest przemysłowi kosmetycznemu – od łańcucha dostaw, po opakowania, składniki i surowce. Cała uwaga na targach skupiona jest na trendach, innowacjach, edukowaniu, dlatego warto tutaj być. Targi w Bolonii to świetna okazja do budowania relacji, mamy wrażenie, że „wszyscy” tutaj są.

Czy targi wciąż są dobrym miejscem dla rozwijania eksportu? Gdzie jeszcze w tym roku będzie można spotkać Wasze marki?

Targi wciąż należą do jednej z ważniejszych form komunikacji z rynkiem, choć nie najtańszych. Poza Cosmoprof w Bolonii, będziemy również prezentować się na targach Central Asia Beauty Expo w Kazachstanie. Rozważamy także udział w październikowych Targach w Dubaju.

Kluczowe rynki Waszych marek to…

Kraje Zatoki Perskiej, w szczególności Arabia Saudyjska oraz Irak, to na ten moment rynki dla nas kluczowe. Ważne są również Mołdawia oraz Kazachstan. Obecnie Spółka eksportuje do 41 krajów i co roku powiększamy ilość rynków, na których dostępne są nasze marki.

# Eksport
 reklama