#CosmoprofBolonia2023
#NaGorąco #MówimyJakJest
Targi Cosmoprof Bolonia we Włoszech to najważniejsze międzynarodowe targi kosmetyczne, dlatego nie mogło zabraknąć na nich najstarszej polskiej firmy kosmetycznej. Miraculum mocno rozwija sprzedaż eksportową, a targi są istotnym narzędziem do zdobycia nowych kontrahentów. W tym roku postawiliśmy na wyróżniające się, nowoczesne stoisko, które zostało zauważone przez naszych klientów. Eksponowaliśmy marki w 3 kategoriach: pielęgnacja twarzy, perfumeria oraz makijaż. To był dobry czas, sądzę, iż efekty naszej pracy będziemy mogli ocenić pod koniec br. roku.
Targi dają możliwość zaprezentowania produktów, spotkań z kontrahentami i potencjalnymi partnerami, a tym samym rozwój eksportu i zwiększenie sprzedaży. Ale Cosmoprof Bolonia to także wiele inspirujących wydarzeń i sesji edukacyjnych, z których staramy się czerpać co roku.
Jednym z ważniejszych wydarzeń w roku, które w całości poświęcone jest przemysłowi kosmetycznemu – od łańcucha dostaw, po opakowania, składniki i surowce. Cała uwaga na targach skupiona jest na trendach, innowacjach, edukowaniu, dlatego warto tutaj być. Targi w Bolonii to świetna okazja do budowania relacji, mamy wrażenie, że „wszyscy” tutaj są.
Targi wciąż należą do jednej z ważniejszych form komunikacji z rynkiem, choć nie najtańszych. Poza Cosmoprof w Bolonii, będziemy również prezentować się na targach Central Asia Beauty Expo w Kazachstanie. Rozważamy także udział w październikowych Targach w Dubaju.
Kraje Zatoki Perskiej, w szczególności Arabia Saudyjska oraz Irak, to na ten moment rynki dla nas kluczowe. Ważne są również Mołdawia oraz Kazachstan. Obecnie Spółka eksportuje do 41 krajów i co roku powiększamy ilość rynków, na których dostępne są nasze marki.