Cosmoprof Bolonia 2023 - GLOV: Podczas targów poznajemy nowych klientów i zacieśniamy relacje z obecnymi

Cosmoprof Bolonia 2023 - GLOV: Podczas targów poznajemy nowych klientów i zacieśniamy relacje z obecnymi

#CosmoprofBolonia2023
#NaGorąco #MówimyJakJest

GLOV to polska marka, która radzi sobie świetnie na wielu rynkach. Od początku tworzona jako marka globalna - i to się sprawdziło. Dziś jest doskonale znana wielu znaczącym dystrybutorom na kluczowych rynkach, ale co najważniejsze - jest też marką znaną konsumentom. Firma mocno stawia na nowoczesny i wyrazisty marketing wszędzie, gdzie pojawia się sprzedażowo - o czym mówi Ewa Dudzic, współwłaścicielka firmy Phenicoptere.

Potencjał targów wykorzystujemy na różne sposoby. Po pierwszy prezentujemy markę GLOV i jej ofertę produktową do nowych, potencjalnych partnerów z całego świata. Zarówno do retailersów, dystrybutorów, jak też sklepów online czy platform marketplace. Na targi do Bolonii przyjeżdżają klienci reprezentujący różne kanały, co bardzo nam odpowiada, bo i marka GLOV jest wielokanałowa.

Po drugie wykorzystujemy ten czas na spotkania z naszymi aktualnymi klientami. Organizujemy rozmowy w stylu business review, ale też mniej formalne spotkania wieczorem przy kolacji w ramach zacieśnienia relacji. Targi w Bolonii to dla nas zawsze miejsce na przedstawienie tegorocznych nowości. GLOV co roku wprowadza kilka innowacyjnych, często opatentowanych produktów, które przedstawiamy klientom właśnie podczas targów Cosmoprof.

Tegoroczna edycja była dla nas udana, ale na eksportowe sukcesy pracujemy tak naprawdę każdego dnia. Każdy nowy kontakt pozyskany podczas międzynarodowych targów wymaga kontynuacji działań, by finalnie GLOV trafił do sprzedaży w kolejnym miejscu, na kolejnym rynku. Żeby odnieść sukces trzeba przede wszystkim wierzyć w swoją markę, kreować przestrzeń dla jej rozwoju, myśleć strategicznie, ale też dostrzegać możliwości, jakie pojawiają się w konkretnym miejscu i w konkretnym czasie.

# Eksport
 reklama