Cosmoprof 2024. Sylveco: Różnorodność targów w połączeniu z ich wielkością wciąż są ich najmocniejszą stroną

Cosmoprof 2024. Sylveco: Różnorodność targów w połączeniu z ich wielkością wciąż są ich najmocniejszą stroną

- Jak oceniają Państwo tegoroczną edycję Cosmoprof w odniesieniu do poprzedniej/poprzednich?

Mirosława Skiba, export director: Targi Cosmoprof to niewątpliwie wydarzenie na które czeka cała branża kosmetyczna. Jak co roku, organizatorzy niezmiennie wykazali się wielką starannością jeśli chodzi o oprawę wizualną, aspekty logistyczne, a także zapewnienie różnorodności konferencji i doboru wystawców. Porównując do poprzednich edycji, naszą szczególną uwagę zwróciła zwiększona liczba influencerów oraz pracowników branży beauty szukających inspiracji i nowych trendów.

- Czy udało się Państwu przeprowadzić jakieś ciekawe i potencjalnie dobrze rokujące rozmowy handlowe? 

Tak, z kilkoma rozmowami wiążemy spore nadzieje. Mamy jednak świadomość, że na wystawie obecnych było wiele świetnych firm, które także przyciągnęły uwagę naszych rozmówców. Ilość wizytówek nigdy nie jest wyznacznikiem sukcesu, ale mamy nadzieję, że to po tych targach nasze kosmetyki pojawią się w nowych zakątkach Europy i świata.

- Co jest Waszym zdaniem wciąż mocną stroną targów w Bolonii?

Z pewnością nie będę oryginalna, jeśli powiem, że targi w Boloni to doskonałe miejsce do spotkania się z dotychczasowymi klientami, poznania nowych, a także rozmowy i wymiany doświadczeń z innymi polskimi firmami, których - zauważam to z dumą - z roku na rok jest coraz więcej. Jest to ogromna impreza skupiająca w sobie wiele kategorii, przez kosmetyki do pielęgnacji i makijażu, po włosy i paznokcie. I właśnie ta różnorodność w połączeniu z wielkością targów w moim odczuciu wciąż są ich najmocniejszą stroną.

- Czy widać na horyzoncie jakiś ciekawy trend kosmetyczny na kolejny rok?

Sądzę, że w przyszłym roku jeszcze bardziej skupimy uwagę na włosach. Już teraz można zauważyć coraz więcej nowych produktów, które są określane jako "niezbędne" w ich codziennej pielęgnacji, a social mediowe konta w tej tematyce zyskują dużą popularność. My zresztą także nie pozostajemy w tyle. Niedawno premierę miała nowa seria prebiotyczna, która jest uzupełnieniem naszej flagowej marki Vianek. Znajduje się w niej kilka świetnych propozycji, m.in właśnie produktów do włosów opartych na innowacyjnych formułach i mocy prebiotyków, które mam nadzieję zostaną docenione przez naszych klientów. 

# Eksport
 reklama