Cosmoprof 2024. Polemika: Mamy za sobą ciekawe rozmowy biznesowe, ale na ich wyniki czekamy ze spokojem

Cosmoprof 2024. Polemika: Mamy za sobą ciekawe rozmowy biznesowe, ale na ich wyniki czekamy ze spokojem

Agnieszka Leśniak, właścicielka firmy Polemika:

Za nami międzynarodowe targi Cosmoprof Worldwide Bologna. To była nasza pierwsza tutaj obecność w roli wystawcy, więc nie mamy odniesienia do wcześniejszych edycji. Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) umożliwiła nam aktywny udział w tegorocznym wydarzeniu i jesteśmy bardzo wdzięczni za to wyróżnienie.

Zdecydowanie był to bardzo owocny czas z różnych perspektyw. Przeprowadziliśmy wiele ciekawych rozmów, w tym handlowych, dobrze rokujących na niedaleką przyszłość. Szczególnie myślimy obecnie o rynku włoskim, niemieckim i czeskim, lecz na pewno nie będziemy intensywnie skupiać się na wielu rynkach jednocześnie. Rozmowy prowadzone były z przedstawicielami różnych kierunków geograficznych, ale do wszystkiego podchodzimy ze spokojem.
Niesamowicie inspirujące były dla nas również rozmowy z twórcami i współpracownikami innych polskich marek kosmetycznych.

Targi w Bolonii to olbrzymie przedsięwzięcie, które gromadzi wystawców i odwiedzających z całego świata i daje im możliwość spotkania nie wirtualnego, ale na żywo. Dziś, w dobie królującej cyfrowej rzeczywistości, jeszcze bardziej doceniamy prawdziwy kontakt z drugim człowiekiem. Ponadto fakt, że możemy porozmawiać z przedstawicielem firmy, uścisnąć jego dłoń, poczuć energię, nadaje markom realnego wymiaru i wiarygodności.

# Eksport
 reklama