Cosmoprof 2024. Laboratorium Kosmetyczne Floslek: Naturalność, świeżość, delikatność, nowoczesność - z tym się kojarzyliśmy odwiedzającym

Cosmoprof 2024. Laboratorium Kosmetyczne Floslek: Naturalność, świeżość, delikatność, nowoczesność - z tym się kojarzyliśmy odwiedzającym

Katarzyna Furmanek, prezes Laboratorium Kosmetycznego FLOSLEK:

Do Bolonii co roku wracamy z wielkim entuzjazmem, ambitnymi planami i nadziejami na ich realizację. Nie inaczej było tym razem. Trzy targowe dni zaowocowały licznymi spotkaniami (wierzymy, że przyniosą konkretne efekty), dużym zainteresowaniem naszymi produktami, przede wszystkim tymi, które swoją premierę miały na targach oraz mnóstwem inspiracji.

To były kolejne targi Cosmoprof w Bolonii, na których mieliśmy swoje stoisko i showcase w centralnej strefie, gdzie odbywały się najważniejsze wydarzenia. Tradycyjnie odwiedzili nas zagraniczni partnerzy, z którymi współpracujemy od lat. Ale odbyliśmy też wiele spotkań z dystrybutorami z nowych dla nas rynków z Europy i Azji. I to te rozmowy były dla nas kluczowe, ponieważ w nich pokładamy nadzieje na zdobycie nowych klientów. Na pełniejsze podsumowanie naszego udziału w targach Cosmoprof w Bolonii przyjdzie jeszcze czas, zgodnie z maksymą: po owocach ich poznacie...

W tym roku targi odwiedziło blisko ćwierć miliona osób. Czyli nadal jest to największa imprez tego typu w Europie. Polskich firm wystawiało się aż 176. A wszystkich wystawców było ponad 3 tys. Reprezentowali aż 69 krajów. Wyróżnić się w takim gronie nie było łatwo...

Zacznę zatem od stoiska - bo ono zachwycało odwiedzających od pierwszej chwili. Naturalność, świeżość, delikatność, nowoczesność - z tym się kojarzyliśmy. I świetnie, bo o taki efekt nam chodziło!

Na pewno ogromną rolę w odbiorze naszej oferty odgrywał sposób jej prezentacji - uwagę przyciągały kosmetyki ustawione na podświetlonym stole, a także nasze najmłodsze dziecko, czyli marka SENSIBIOMÉ prebiotic skin care. Tworzy ją 8 produktów do oczyszczania i pielęgnacji skóry. Wszystkie preparaty uzyskały międzynarodowy certyfikat Safe Microbiome®, potwierdzający, że gwarantują ochronę i wsparcie naturalnego mikrobiomu skóry. Wegańskie formulacje charakteryzują się też bardzo wysokim procentem składników pochodzenia naturalnego (od 96% do 99%). Zdjęcia nie oddają niestety tego, jak pięknie te produkty się prezentują na żywo; -). Minimalistyczny, elegancki layout zachwycał wszystkich odwiedzających nasze stoisko. Można powiedzieć, że ta marka działała w Bolonii jak magnes... Na dostępność pełnej oferty jeszcze trzeba chwilę poczekać, ale zapewniam - będzie warto!

Na największej tego typu imprezie w Europie nie zabrakło też inspiracji i trendów. Te, jak co roku, najlepiej podsumowuje raport CosmoTrends. W tegorocznej edycji autorzy raportu zwracają uwagę na personalizację, wykorzystanie sztucznej inteligencji w pielęgnacji, neurokosmetyki, zaawansowane preparaty wyszczuplające czy pielęgnację jamy ustnej, by wymienić tylko te wiodące. Które z nich pozostaną z nami na dłużej, będziemy mogli sprawdzić za rok!

# Eksport
 reklama