Pierwszy z nich to pogląd, że dbanie o siebie jest niemęskie, podczas gdy według wielu raportów zainteresowanie mężczyzn kosmetykami oraz akcesoriami z roku na rok sukcesywnie rośnie, szczególnie w Stanach Zjednoczonych, Europie, czy w Azji. Sukcesywnie rośnie też branża kosmetyków dla mężczyzn, która tworzy dedykowane męskiej skórze produkty, wsparte profesjonalną i angażującą komunikacją. Faceci chcą czuć się zadbani, pewni siebie i atrakcyjni, coraz częściej szukają na rynku kosmetyków odmładzających i przeciwzmarszczkowych.
Drugi mit nawiązuje do wciąż redefiniowanej roli mężczyzn w społeczeństwie, w rodzinie i w relacjach. Stare porzekadło mówi, że każdy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i zasadzić drzewo. Jednak obecnie oczekiwania wobec męskości zmieniają się, jak również potrzeby i aspiracje samych mężczyzn ulegają ewolucji. W naszej komunikacji nie chcemy odwoływać się do potocznych stereotypów. Dlatego też stworzyliśmy „Manifest marki ZEW for men”, z którym przekonujemy, że współczesny „prawdziwy mężczyzna” to już nie przywódca, łowca i zdobywca, ale świadomy, wrażliwy i empatyczny partner, odpowiedzialny ojciec, troskliwy syn, często skupiony na pracy, ale oddany także swoim pasjom. To ktoś, kto dba o relacje z bliskimi, a jego „misja” jest ważna dla rodziny, społeczeństwa i świata. „Współczesny mężczyzna” idzie własną drogą i stara się żyć w zgodzie ze swoją naturą.