Zew for Men: nie popełniajmy grzechu wykluczenia wobec starszych konsumentów

Zew for Men: nie popełniajmy grzechu wykluczenia wobec starszych konsumentów

Marcin Mróz, head of sales Zew for Men:

Silver generation to niedoceniana przez reklamodawców, a wciąż duża grupa odbiorców starzejącego się społeczeństwa, która – wbrew stereotypom – stale się rozwija, korzysta z nowoczesnych mediów i nie obawia się technologii.

Nie jest przecież tajemnicą, że np. statystyczny odbiorca Facebooka to starszy odbiorca. Przedział wiekowy naszej grupy odbiorców stale się powiększa – w szczególności, gdy mówimy o produktach z półki mass-premium. Podstawowy błąd to brak transparentności, stereotypizacja i niedopasowany język komunikacji, który może sprawić, że przedstawiciele silver generation poczują się niechciani i wykluczeni. Takich odbiorców trzeba najpierw dobrze poznać – ich preferencje, potrzeby, wartości – bez stereotypowego podejścia „do seniora”.

Budując narrację warto pamiętać, że silver generation chce zobaczyć w komunikatach więcej ludzi takich jak oni sami – pozytywnych, aktywnych, cieszących się życiem i korzystających z jego uroków.

fot. unsplash.com
# Wywiady i opinie
 reklama