Trendy kosmetyczne 2021. Iossi: troska i czułość zawędrowały do branży kosmetycznej

Trendy kosmetyczne 2021. Iossi: troska i czułość zawędrowały do branży kosmetycznej

Joanna Hołuj, właścicielka IOSSI:

W związku z pandemią trendy zmierzają w kierunku pielęgnacji rozumianej jako opiekowanie się skórą. Takiej, która po zdjęciu maseczki relaksuje, odpręża i pozwala poczuć się lepiej.

Na rynku tekstyliów wszyscy szyją teraz dresy – ma być miękko, wygodnie, komfortowo. Troska i czułość naturalnie zawędrowały również do branży kosmetycznej. Marki udowadniają, że domowa pielęgnacja – oprócz walorów odprężających – może być skuteczna. Formulacje z witaminami w profesjonalnych stężeniach czy naturalnymi peptydami stają się coraz bardziej dostępne, a różne półki cenowe umożliwiają przeniesienie kosmetyki profesjonalnej do przestrzeni domowej.

Trendem wciąż pozostaje także poszukiwanie zamienników dla syntetycznych składników. Dobrze ilustruje to chociażby przykład ekstraktu z bakuchiolu, którym marki coraz częściej zastępują retinol, jeden z najbardziej popularnych składników na świecie.  

# Wywiady i opinie
 reklama