Trendy kosmetyczne 2021. Elfa Pharm: wellbeing, profesjonana pielęgnacja domowa i bliskie relacje z konsumentami

Trendy kosmetyczne 2021. Elfa Pharm: wellbeing, profesjonana pielęgnacja domowa i bliskie relacje z konsumentami

Joanna Myszka, PR & Marketing Manager Elfa Pharm Polska:

Jednym z najważniejszych trendów jest wellbeing. Mamy szczerą nadzieję, że to nie będzie wyłącznie trend, a rzeczywistość, którą każdy będzie chciał praktykować.

Nie ma nic ważniejszego, niż zdrowie fizyczne i psychiczne, zwłaszcza w tych trudnych czasach. To dzięki balansowi w życiu codziennym, zaczniemy zauważać blask cery, zdrowe włosy, jędrną skórę. W tym roku życie pod hasłem wellbeing jest szczególnie ważne, a my jako Elfa Pharm Polska, chcemy w tym uczestniczyć i dać naszym klientom nie tylko odpowiednie produkty, ale i praktyki.

Kolejny trend, niewątpliwie związany z sytuacją pandemiczną na świecie, to przeniesienie pielęgnacji w domowych warunkach na wyższy, bardziej profesjonalny poziom. Coraz częściej konsumentki sięgają po produkty np. z kwasami, które genialnie radzą sobie z problemami skórnymi, przebarwieniami czy starzeniem się skóry. Ten trend na pewno będzie się rozwijał i jesteśmy przekonani, że część naszych nowych wdrożeń idealnie się w niego wpasuje.

Na końcu, jednak nie najmniej ważna, to identyfikacja konsumenta z marką. Rok 2020 mocno namieszał, ale w tym przypadku tylko umocnił to, jak istotna jest nić porozumienia pomiędzy producentem, a konsumentem. To niezwykle ważne, aby odpowiednio się komunikować, nawiązywać dialog z klientem, ale też reagować na to, co dzieje się na świecie. Konsumenci chcą wiedzieć, że za sterami wielkiej machiny produkcyjno-logistycznej stoją ludzie, którzy mają swoje poglądy, marzenia, wizje i którym niezwykle mocno zależy na jak najlepszej relacji marki z klientem.

# Wywiady i opinie
 reklama