Szmaragdowe Żuki: ekspansja naturalności będzie trwać...

Szmaragdowe Żuki: ekspansja naturalności będzie trwać...

Marta Górska, właścicielka firmy Szmaragdowe Żuki, w naszej corocznej sondzie "Było, jest, będzie" - edycja  2019/2020:

1. Dla branży to był rok…

Ekspansji ekologii i naturalności.

2. Najważniejsze z perspektywy mojej firmy w 2019 było…

Wygrana #Natural Beauty LCA 2019!!!; )

3. W 2020 nasze kluczowe cele biznesowe to…

Tak trzymać! Albo parafrazując klasyka: Alleluja i do przodu; )

4. Rynkowe trendy, które mocno oddziaływały na rynek kosmetyczny w 2019 to…

Zero waste i ekologiczne podejście do opakowań, mnóstwo natury w słoiczku.

5. Przewiduję, że najsilniejszym trendem w 2020 będzie…

Nie jestem wróżką. Jeszcze. Ale gdy pomyślę, to… utrzyma się trend less waste, nacisk na jak największe stężenie naturalnych substancji czynnych w formulacji, ochrona przed niebieskim światłem.

6. Największe wyzwanie dla branży kosmetycznej to…

Przyjazne współżycie ze środowiskiem – czyli mniej śmieci, mniej plastiku. Dla niektórych to może być straszliwa rewolucja. Ale warta zachodu.

7. Sobie i konkurencji na 2020 życzę…

Miłości. To najsilniejszy, najpiękniejszy i najuczciwszy motor napędowy wszelkiego działania. Także na rynku kosmetycznym.

# Wywiady i opinie
 reklama