Sylwia Dybka, Pixi: misją dobrych marek jest wydobywanie naturalnego piękna

Sylwia Dybka, Pixi: misją dobrych marek jest wydobywanie naturalnego piękna

Sylwia Dybka, PR Asystent, Questia, PR marki Pixi:

Obserwujemy ten trend, który polega na normalizacji wyglądu ciała i docenieniu jego naturalnego piękna, bez konieczności podejmowania szczególnych zabiegów zwiększających fizyczną atrakcyjność danej osoby. Biznes kosmetyczny może odpowiedzieć na takie zapotrzebowanie klientów i robi to coraz częściej.

Oferowane produkty zwykle dotyczą bardziej kobiet niż mężczyzn, ponieważ te pierwsze częściej zmagają się z problemami natury hormonalnej, które często są powodem powstawania zmian na skórze.

Jeśli chodzi o trendy w makijażu, to obserwujemy dążenie do zachowania naturalnego wyglądu i stosowania naturalnych kosmetyków, powstających na bazie naturalnych składników.

Jedna z naszych marek, z którą pracujemy – Pixi – z pewnością jest świadoma trendu – jej misją jest wydobywanie naturalnego piękna z kobiet, a nie ich zmienianie.

Przykładem jest linia makijażu infuzyjnego marki Pixi +C Vit, czyli produkty będące pomiędzy pielęgnacją a makijażem, przez co poprawiają wygląd cery, ale nie ingerują zanadto w naturalny wygląd.

# Wywiady i opinie
 reklama