Sylveco: trendy są istotne, ale nie mogą depozycjonować marki

Sylveco: trendy są istotne, ale nie mogą depozycjonować marki

Joanna Darwińska, dyrektor marketingu Sylveco

Na rynku kosmetycznym trzeba czuć aktualne trendy, ale warto też mieć zawsze na uwadze, co jest siłą marki, co stanowi o jej DNA.

Portfolio naszej firmy jest tak skonstruowane, że poszczególne marki współgrają z wieloma kluczowymi dziś trendami. Jednocześnie każda z nich ma jasno określoną tożsamość. To pozwala nam dobrze dopasować produkty pod oczekiwania konkretnej grupy docelowej. Dowodem skuteczności takiej strategii jest popularność naszych dobrze znanych marek i zaufanie do nowych, które sukcesywnie dołączają do oferty.

Jesteśmy jako firma spójni i konsekwentni. Od początku działalności promujemy życie w zgodzie z naturą. Śmiało możemy powiedzieć, że byliśmy naturalni na długo zanim wybuchł prawdziwy boom na ten trend.

Wizytówką wszystkich marek Sylveco jest zawartość naturalnych, nieprzetworzonych chemicznie surowców roślinnych oraz ekstraktów z typowych dla Polski ziół, na których bazują nasze produkty.

Nasza flagowa marka – Sylveco – to dermokosmetyki bez sztucznych składników, skierowane do osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii. To nas mocno wyróżnia na rynku: łączymy trend hypoalergiczności z naturalnością. Produkty Sylveco mają specjalnie skomponowane receptury, bazujące na roślinnych olejach i masłach oraz ekstraktach z polskich ziół o ugruntowanym działaniu leczniczym.

Stawiamy na naturalność, delikatność i gwarancję wysokiej skuteczności.

Te atuty udało nam się z sukcesem przenieść do sub-marki Sylveco dla dzieci. Mamy w niej bardzo staranne, dermokosmetyczne receptury, dzięki czemu wszystkie produkty są hypoalergiczne, a wiele z nich można stosować już od pierwszych dni życia. Nasi konsumenci podkreślają przy tym estetykę i design opakowań. Bez kiczu i przesłodzenia, co znów odróżnia nas na półce od wielu konkurentów.

Vianek – ta marka zdecydowanie jest bliska idei naturalności oraz lokalności. Upleciona z polskich ziół.

Te kosmetyki zapewniają konsumentkom radość z pielęgnacji (przyjemność zamiast nudnej rutyny), urzekają zapachami, kolorami i konsystencjami produktów.

Wpisujemy się również w nurt transparentności. Każdy kluczowy składnik poszczególnej linii jest wyraźnie oznaczony na froncie opakowań. Udowadniamy  że wysoka jakość nie musi automatycznie oznaczać wysokiej ceny – to kosmetyki zdecydowanie przystępne cenowo i za to również Polki nas lubią.

Biolaven – ta marka współgra z nurtem hygge. Daje mnóstwo przyjemności stosowania dzięki konsystencjom produktów i ich zapachom – jest to relaksujące połączenie nut świeżych kwiatowo-ziołowych, lekko drzewnej nuty lawendy z aromatem soczystych winogron. Biolaven odpowiada na potrzeby pielęgnacji anty-aging, ale w duchu naturalnym. Łączymy zatem tu trend slow-age (dbałość o skórę, ale bez demonizowania kwestii upływu czasu), z naturalnością i umiłowaniem prostoty typowym dla hygge.

Chciałabym jeszcze wspomnieć nasze nowe marki.  Duetus. Ten brand idealnie wpisuje się w trend minimalizmuuniwersalizmu. To nowoczesne kosmetyki naturalne, po które bardzo chętnie sięgają młode osoby niezależnie od płci – jest to jedna z niewielu wśród kosmetyków pielęgnacyjnych marka unisex. Wyróżnia ją funkcjonalność i możliwość wielu zastosowań. Są to pierwsze na rynku kosmetyki o jednoczesnym działaniu anty-trądzikowym i anti-pollution. 

Aloesowe to natomiast seria kosmetyków, która wpisuje się w trend botaniczności.  Kosmetyki bazują na najwyższej jakości ekstrakcie z aloesu, pochodzącym z upraw ekologicznych i posiadającym certyfikat UE dla rolnictwa ekologicznego. W 100% spełniają kryteria dla kosmetyków naturalnych. Ponadto w recepturach kosmetyków zastosowaliśmy inne składniki roślinne znane z dobroczynnego wpływu na skórę. Nawilżenie jest podstawą każdej pielęgnacji. Z Aloesove to bardzo proste i przyjemne.

Rosadia współgra z trendem prostoty, delikatnej pielęgnacji w duchu slow-age i stawiania na jeden kluczowy składnik, który wyróżnia się skutecznością działania. W tym przypadku jest to róża, ceniona przez kosmetologów za bogactwo substancji opóźniających procesy starzenia się skóry (antyoksydantów), a także składników działających łagodząco, odżywczo, nawilżająco oraz wzmacniająco na naczynia krwionośne.

# Wywiady i opinie
 reklama